|
|
|
|---|---|
|
Hej på er. Är i taget att eventuellt köpa en cabb. Vad bör det ksota för att man inte ska få en riktig "sk*t bil" ? Hittat en för ca 65 000 , är det vettigt eller är det en hund bgreven? Är en 325 E36-94,mauell, gått 18 000 mil. bes+skattad. Bör jag ana "uggglor i mossen" eller kan det vara ett bra pris bara helt enkelt? Är eventuellt beredd att byta med min 540 som är i fint skick med M5 inredning,skålade stolar,skinn och allt elektroniskt. med lite cash emellan. Vill gärna ha råd av er som äger eller har ägt e36 cabbar vad som är vettigt. Mvh beemoholist | |
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| man får vad man betalar för...väljer man den billigaste möjliga så får man nog räkna med att de kan bli lite påkostningar...eller så har man tur å ägaren sålde billigt p.g.a dåligt intresse....de e ju en chansning..men ja skulle nog satsa på en lite dyrare...;) | |
| har min ute på annons. www.blocket.se/vi/10812872.htm?ca=18_s | |
| Länk | |
|
Bmw_Hasse: 9 ägare sen 2003-10. Vad har hänt? |
|
| Hänt ?? tror den har hoppat mellan ett par företag,alla är inte privata ägare iaf. | |
|
Ok, tack. BMW hasse: den ser skitfin ut, dock så vette tusan om jag har råd med försäkringen på en m3 cabb, bor i sthlm i lägenhet ,fel ålder,allt fel enligt försäkringsbolaget :( Man kanske kan ta någon form av entusiast försäkring... haack: Jo, det stämmer ju, men som sagt..om man kollar bilen noga och är beredd på småsaker.. Vattenpumpen är det väl vanligt att den går sönder på just E36? Har ialla fall 2 kompisar som råkat ut för det efter inköp av just E36, ena va coupè den andra cabb, ena var -93 andra -94. Mvh beemoholist |
|
|
Nån dyrare e36 cab skulle jag då inte satsa på ialf, köpte min förra -94a med en ägare och 11k mil för 39k, stod helt färdig nylackad m rieger pkt och nya 19" för 75k, visseligen lite bulig vid köpet men endå, så runt 60-70 bör du hitta en hygglig! |
|
| ok, tackar seastream. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.