|
|
|
|---|---|
|
Tja alla bmw ägare. Rubriken är lite svår att förstå men jag menar så här. För inte så länge sedan så var en E36:a oavsett motoralternativ och /färg/utr/fälgar osv så var det en prisvärdbil och låg ganska högt i pris. Köpte engågn en 320 -91 för 70 000 kr med 16000 mil. De var värd det och sålde den för 69000 efter ett år till en Basketspelare. Sedan dröjde det inte längre innan massimport och alla M3 wanabes förstörde modellen med en massa om styling i en oserjös nivå. Jag själv är invandrare men tycker att invandrarna låg i täten att förstöra bilens image. Jag tror att slutet på 2006 och början på 2007 är ett stadie där e39 håller på och få samma situation med samma människor i täten. Jag tittar mycket på annonser och då oftast bmw bilar och har upptäckt att väldigt väldigt många e39:or med M5 front men inte bak. Alltås en imageförsötrelse för bilmodellen och därmed prissänkningen och rent allmänt medför detta ett dålig bild av bilen som jag anser är det snyggaste modellen bmw har byggt efter gamla 6-serien. E34 har klarat sig ganska bra faktiskt från detta fenomen men den bilen är ju inte så snygg heller för den delen så det spelar ingen roll. En tanke bara. | |
|
Jag håller med ända tills "E34 har klarat sig ganska bra faktiskt från detta fenomen men den bilen är ju inte så snygg heller för den delen så det spelar ingen roll". I mitt tyckte är det så en riktig bil ska se ut. En väldigt fin kaross. =) ... min tanke. ... Do u speek BMW? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har väl alltid varit någon bilmodell som vara ett stylingmissfoster genom generationerna,oavsett om ägaren varit invandrare eller bonnig skåning eller renskötande norrlänning! Allt från Amazoner med taksänkning,hi jackers och teddy inredning, till Toyota Supras med saxdörrar,herrejösses stereo och kjolpaket likt en balklänning på prinsessan Diana! Tror nog att det är nått vi får leva med.' Beror väl lite på hur stort utbudet på styling delar är och självklart en populäritetsfaktor för bilmodellen. Om några år får vi kanske se elbilar med solcellsförsedda jättevingar i flera plan och fälgar i 12" med jätte ballongdäck i 125 profil! =) MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.