|
|
|
|---|---|
|
Behöver lite hjälp med tre fel på en 530i -88 E34! Felen: - Värmetrådarna fungerar inte, dom är helt döda. Det ska tydligen vara något relä man kan prova byta under baksätet? Men vilket är det? Fattade inte så mycket av den här sidan: Länk - Blinkersreturen har slutat fungera. Hur åtgärdar man det? - Fläkten går bara i läge 4! Detta kanske inte är något litet fel men vad är det man behöver byta då? Tacksam för svar! Min bil Länk | |
| Angående fläktreglaget så är det förmodligen en lödning som släppt i kretskortet (eller vad man ska kalla det). Själva kortet sitter till höger från ditt knä ungefär (när du sitter i bilen) och man behöver ta loss det sidostycke som sitter där, ska vara ganska enkelt men när själva kortet blottas ska man ta det varligt. Om detta står i mekarguiden här på autopower. | |
|
Såg mekartipset (Länk nu... Ska prova med det ikväll och se hur det går! Min bil Länk |
|
|
Har gjort som det stod i mektipset Länk men det lilla kortet man skulle plocka ut fanns inte där! Antagligen för att bilen i fråga inte har någon AC....vad gör jag nu? :/ Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.