|
|
|
|---|---|
osby0479 |
Som rubriken lyder ! Finns en väldigt fin Alpina B8:a 96:a på ca 15000 Mil, med mycket utrustning pedantskött allt i sin ordning. Svart skinn elstolar, klima, sitter 19" fälgar på bilen, även GT vinge samt takvinge. Petrol metallic, skiftar mellan svart blått o grönt, original färg. Denna ska jag ev ta i inbyte, så den som vet på ett ungefär vad en sådan betingar i värde får gärna skriva ett ca pris på denna bil, vill poängtera att den är i väldigt bra skick både utvändigt o invändigt, servad på Alpina"Jarls" |
|
Är det Coupé eller limo? Fälgarna är det Alpinas 19" eller annat fabrikat? Mvh Morgan |
|
osby0479 |
Det är en limo med 19" tums inte original fälgar men original fälgar i 17" förljer med bilen ! |
|
Utan och ha sett bilen i runda slängar 160-170 Mvh Morgan |
|
|
GT-vingen och takvingen höjer ju inte direkt priset.. Men skulle jag sätta ut min bil på annons skulle den hamna omkring 170-190, dock är min i orginalskick och 6500 mil färre. Men serviceboken är ju A och O, även om Jarls har servat den så skulle jag ändå granska ordentligt! /M |
|
osby0479 |
Ok ! Men de är ju grejer som går om man vill att ta bort, men med en lackering på kofferten ! Så du ahr oxå en Limo, vilken färg ? är ju lite avgörande där oxå ! "även om Jarls har servat den så skulle jag ändå granska ordentligt!!" Ok dåliga erfarenheter eller bara allmänt ? Men att ta denna bilen i inbyte, ska ju helst resultera i en bra affär för mig, så en 135-140 000:- kanske kan va något, o kanske begära 145` till sommaren för jag tror inte att den är så lätt såld nu ? Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.