|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är på jakt efter en BMW 328 (323 i värsta fall) E46 med följande krav: * Svart * Sportstolar med svart halv- eller helläderklädsel * Multifunktionsratt * Max ~17.000 mil Jag blir lite fundersam ang. paketen som finns till dessa. På blocket så ser man "M-Paket" lite här och där, men enligt Autopower så finns inget sådant för dessa årsmodeller. Det finns bland annat Sportpaket till Coupén (vilket jag helst inte vill ha)... Finns det inget sådant till Sédanen? Finns det någonstans man kan kolla upp vad det verkligen fanns för tillval till dessa bilar då dem var nya? Paket o s v. Hur mycket bör jag ge för en sådan bil idag? Vad säger ni om modellen och vad bör jag kika efter för speciella fel? Enligt bilpriser.se så är det enorma överpriser på blocket... Vilka servicar bör bilen ha gått igenom? Finns det någon "stor service" vid ett X antal mil? Är det värt att ev. importera (har kontakter som gör sådant... vet inte hur mycket dom ska ha, men dom är seriösa)? Jag ska även fråga grabbarna på Autopower... Lite övrig information och vilken bil jag skulle kunna tänka mig: 1998 - 328i 1999 - 328i 2000 - 323i/328i Paketmöjligheter? Enligt Autopower.se så finns det inga för 98'an? 1999: Komfortpaket (Sedan) 22.000:- * Läderratt, multifunktion * Larm * Fällbart baksäte, skisack * Klimatautomatik, Business radio & CD-växlarförberedelse. 2000: Komfortpaket (Sedan) 17900:- * M-ratt multifunktion * Xenonstrålkastare * Larm * Klimatautomatik * Regnsensor * Business CD m.m. Tacksam för all hjälp!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.