|
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hittade den här på M registry! Länk Tänk om sin egen lilla "älskling" råkade ut för detta! Vad skulle man göra? MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
AJ!! riktigt synd på en "m6".. undrar om man kan renovera upp motorn etc igen lr om det är förstört för alltid.. |
|
|
Fy så tragiskt... Ja vad skulle man göra? Skrika, gråta och slå vilt omkring sig. /Fredrik |
|
|
Svårt att fatta att det kan brinna så mycket. Det finns ju inget kvar av bilen. Sextrettifemman Länk |
|
|
Länk Mindre omfattning, men samma slut fick den första M5 E28: an (med ratten på högersida) Stephan Ps Patrik; Skulle du sluta med entusiastbilar eller skulle du satsa på E9: an? Ägaren till den enda kända kvarvarande Nürburgringförsedda E34 540iT/6 brukskör den efter sin förra entusiastbil (en M535i E28) började brinna, allt var åtgärdat utom batteriet som kortslöt. |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag skulle nog satsa på E9:an fullt ut tror jag,alt sälja den och leta upp en E9 Alpina B3s! (lycka till);-) MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Totalt fruktansvärt, som att förlora sin ende son! Som sagt, det kan vara bra att ha en brandsläckare till hands, har själv sett personer vid vägkanten som bara stått och tittat på sin bil när den brinner upp. Senaste branden härjade i en vinröd SAAB 9000, orsak okänd? |
|
|
Att någon står vid sidan om och ser sin SAAB 9000 brinna upp ser jag som helt naturligt. Hoppades själv på det när tändkassetten började ryka på en 9000 jag hade för flera år sen:-) Bilfan brann inte upp, utan bärgades för 3:e gången till verkstad... /Magnus Min E24: Länk |
|
|
Tragiskt får väl hoppas att ägaren har en bra försäkring. Ang batteriet som stephan nämde är ju detta en pryl som lätt kommer sist i en renovering,jag har just lyft i ett nytt i min helrenoverade dubbeli. Måste däremot ta tag i försäkringsbiten omg (skäms) Mvh/Micke |
|
| Hämta ut försäkringspengarna, och gå och köpa en bättre bil än tidigare. Ingen idé att gråta över spilld mjölk( eller brunnen bil). / Pragmatikern. | |
| Som sagt, bra att man installerat brandsläckare i de flesta bilarna. Tragiskt på bilen:( min värsta mardröm vore om nån illvilligt monterade kromade hjulhuskanter på 850an nån natt, samt en kromad bakrutejalusi, ujujujuj! Mvh asken | |
|
Håller med Toomas. När allting kommer omkring så är det ju en pryl som kan ersättas. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
Har man haft en bil under några år,och gått igenom allt,och lagt ned oskäliga timmar och pengar på den.......har man nog svårt att hitta en bättre! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Precis, man känner den och vet "var den står". Det vet man inte om en nykomling. Alla nedlagda pengar och timmar ger också ett brutalt affektionsvärde till fordonet i fråga. vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
Men alla har olika syn på entusiastbilar! Hellboy! Med tanke på din underbart vackra E31 Csi,kan jag inte förstå hur du kan tycka som T.Pahv! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
635Csi Jo den är vacker, men den går att ersätta. Det finns andra ting som inte kan ersättas som jag värderar högre. Klarar man sig undan bestående fysiska men, medans bilen är totalkvaddad så skulle jag som sagt vara mer lycklig än olycklig med facit i hand. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.