AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
695

bromsbelägg till e36 328

ch
10
chrills
328ic -97
Jag måste köpa nya belägg till en 328 e36 -97.. Jag har kollat på biltema men dom har bara till 325 e36 ,, är det samma belägg till 325????
Dom hade också till e46 328..
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
98% säker att så är fallet :P

// MVH Jocke
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Länk

Används som du ser på samtliga modeller E36 som kunde fås med skivbromsar! Lite förvånande att även E46 320-323 använder sig av samma skivor heh.

// MVH Jocke
Det funkade fint med biltemas bromsbelägg på min 328 -97. Dom dammar dock ganska mycket men det kan det vara värt eftersom dom är nästan gratis.
B-
436
B-M
Bmw 528IA T -00
Jag kollade på biltemas belägg när jag bytte bromsar, och dom hade bara hälften så stor slityta som orginal, plus att jag har hört att dom dammar så mycket att de nästan förstör alufälgarna... Så jag körde på mekonomens klossar som iallafall hade större slityta.

/ Leon
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
JAg har inga erfarenheter av biltemas belägg tll 328 men har dock hanslat belägg från dem till mina förra gamla häckar... tex Saab 900, golf II cl osc... Jag har inte något mer än priset att säga positivt om dom... Slits ut väldigt fort.. Alla har rätt att göra sina egna val men jag skulle inte satsa på BILTEMA belägg till en "dyrare" bil

///M-Power
När du älskar att köra
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Ahh, belägg inte skivor! Nä hade faktiskt biltema belägg runtom på bilen... Även om det var mycket kvar på dem så bytte jag ut samtliga!... De funkade säkert okej, men så jääkla mycket de dammade ! Var i princip onödigt att tvätta fälgarna... blev lika smutsigt innan man kommit hem.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.