|
|
|
|---|---|
|
Hm, samtidigt som verkstan vill ha en summa motsvarande Kazakstans BNP för att lämna tillbaka katten dyker den här skönheten upp på Blocket: Länk Kostar inte mer i inköp än att tanka Jaguaren några gånger. Plåtfälgar, bakelitratt och vacker blå slätlack. Inga m-paket, gps-navi eller larviga nittontummare så långt ögat når. Ville bara skriva av mig lite bilnördsångest. Glada tillrop och psykologiskt stöd mottas tacksamt. Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger | |
|
Fin, cool bil ändå, men kanske inget att köra omkring med nu i slasket?! Lär ju vara ett ganska billigt ägande och lite kult över det hela. Klart du ska ha en BMW igen! :) Släng på 19" kromfälgar på den, fixa ett scoop och så lite neon under så blir den perfekt! |
|
|
Då Kazakstans ekonomi för närvarande lider av galopperande finansmysterium så torde detta vara det ultimata alternativet till att starta eget sedeltryckeri! Investera i denna och överlev nästa fastighetskrasch! Asken |
|
|
Kromfälgar och neon. Som att sprutlackera en Rembrandt... Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
Trevlig timid kärra, bara att lätta på lädret! mvh Fredrik |
|
|
Blev lite sugen själv men ekonomin ligger på botten så får vänta tills nästa tillfälle kanske... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
När jag har det ekonomiska utrymmet att köpa en stor industrilokal och börja samla på BMW-bilar, då skall en sådan där ingå! "let the Best Machine Win!" |
|
|
Moonflower, du verkar ju redan vara på väg. :-) Attans att det ska vara så dyrt med garagering i huvudstaden. Annats hade jag f-n slagit till. Men nu funkar det inte. En Neue Klasse i utsökt skick och en riktigt fin brunmetallic 3,3 IL skulle inte vara fel heller... Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
kom igen! finns inga alternativ om cashen finns i bakfickan!!! som sagt skönare nostalgi går väll inte hitta nästan (2002 turbo kanske) KULT säger jag bara. det här kanske inte har mycket med beemer o göra men en liten kick på ars#/*t, köpte en kadett 1,2 automat -79 med 58 snabba hästar får några årsen, ingen raket presis, men när jag såg den på blocket så kunde jag inte låta bli, :) hadde otroligt roliga mil med den både sommar och vinter. för omväxlingens skull vad trevligt och bara åka runt njuta av bilen istället för fara runt som en blådåre med hjärnsläpp. hoppas du köper härligheten :) Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
Visst trevlig bil men knappast jämförbar med en 02a,spelar i en annan div. Annars kan jag säga att min som jag sålde i somras inte direkt var het på marknaden,o då var det en lågmilad 528ia-78 med bla nya dämpare och rostfritt system.Bilen var i ett utmärkt skick helt org,priset var nån tusing över denna.OCH varför sålde jag den,kommer aldrig förlåta mig själv för detta. Mvh/Micke |
|
|
Bara för att bli mer f--------ad på mig själv så finns det bilder i bloggen. Mvh/Micke |
|
|
trucker, ofantligt fin bil! Vilken tidsmaskin. /330 Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
Tretretti; Köp! E12 är en klassiker. Vad är du beredd att lägga på garagekostnad varje månad? För egen del ser det ut attt bli 4 bilar en stund, fick erbjudande i går på en intressant vagn=) Stephan |
|
|
prioritering kallas det killar.. :) Mvh: Rabiat Körstil (Team FF Survival) |
|
|
Alltså man riktigt känner hur gedigen och bastant de där E12 orna är, tyvärr var dåtidens kvalitet av en annan klass, mer åt panzarvagenhållet med tjock plåt och rejäla grejor. Har haft nöjet att ratta en fin bruks 528E12 från 81, vilket rååm och vilken fantastisk motor, den måste ha varit outstanding på den tiden. Det enda negativa var bränsleförbrukningen, trots original i motorn och i ett riktigt bra skick ville den gärna ha bortåt 1.5l/mil, fiskörning landsvägskörning resulterade i mer än 1.1l/mil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.