|
|
|
|---|---|
|
På hö hjulhus står "aussenlackierung ATLANTIK" Men färgfirman vill ha ett färgnummer för att det ska bli rätt. Mörkblå. Nån som vet vad färgnumret är för denna färg ? | |
|
BMW färgnummer 041, Herr Goerg! Länk |
|
|
-är du här med Lus ? hmmmm Så du har en 2500 också. Det var ju himla sympatiskt. Tack för upplysningen. Det fixade sig direkt. Länk |
|
| Lysande! Vem ska lacka? Du har ingen kontakt till mig, min behöver verkligen kärlek på lacksidan. | |
|
Det här var inte bra Lus. Det hade jag inte tänkt avslöja. Jag ska göra det själv. Och om det är ngt jag inte kan så är det lacka. Eftersom allt hakat upp sig med den här kärran så lackar jag dom bitar som behövs nu. Sen kanske det blir en bättre variant senare. Men så länge det är grusväg här så får det duga med lappning. Men i det gamla landet så kan jag rekommendera en kille i Ekenässjön. Ligger sö. Eksjö. Men det är ju en liiiten bit väck från dig. Men om du insisterar kan jag kolla efter numret hos Veine. Lackade Giardinettan där. Men jag har en kontakt i Sölvesborg med kan kolla där. Sen har du Spiros kompis som har bilarna ute söder Malmö vare nu heter. Det vet du nog. Jag vet inte om han lackar åt andra men det jag såg var väl hyfsat för att vara hemgjort. Han har pagoda + sprint + spider så vet du vem jag menar. Var där när jag var nere för att tipsa hur man svetsar. |
|
| Tack Georg! Ska kolla med Spiros kompis, om han lever fortfarande. :) | |
| Dennis nånting va ? | |
| Har för mig det. Tack igen, Georg! När är du i trakterna, så jag får visa upp mitt lyxåk? | |
|
Visst - det blir väl nångång 2009 el.så...Nävars men det var LÅNGT dit ner. Körde 270 mil med 33:an på en vecka. Men det gick prima. |
|
| Usch, det var det KGB brukade göra för att deras offer skulle bli möra har jag för mig. Ska vi fortsätta på mail, kanske? linus@cc-ab.se | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.