|
|
|
|---|---|
|
Hej Måste få hjälp med att hitta någon som kan renovera min växellåda till m5an innan elmia i år( 6 April ) någon som känner till någon som man kan skicka lådan till och få 3ans synkring, packboxar och lager bytta hos. Så de vore kanon om någon svara på detta. Så man kunde ta kontakt med någon som fixar sånt här. För bilen måste bli klar till Elmia kvällen i Jönköping BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad | |
|
Kontakta Åke Carlsson på "Carltech" i Norrköping. Han har jobbat med växellådor sen han hade lådbil... :) Han kan typ lukta på avgaserna o säga om något är knas i snurran. Näevars, ärligt talat han är erkänd expert när det gäller växellådor. Tveka inte att höra av dig till han 011-130955. Han är den enda mekanikern som jag litar på, seriös och fin verkstad, om jag inte missminner mig så jobbade han mycket åt Audi när det gällde lådor enligt farsan (de är gamla polare). / MVH Martin |
|
|
Hej Hör med denna firma: Länk Mvh Kent |
|
|
Se denna tråd på e34m5.se: Länk Jag renoverade min 280 själv, mycket nöjd med resultatet. Bilder finns även här: Länk |
|
|
TAckar så mkt för hjälpen, Och tack Garvis för de suveräna bilderna, men har iallfall skickat iväg lådan till Mobimech, de verkade bra och lagom pris. BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
| Får man fråga vad det kostar på ett ungefär? Kunde va intressant att veta.. | |
|
runt 6-7 tusen, men sen beror de ju på kan ju vara mer än bara 3ans synkring, packboxar loch lagrerna som måste bytas BMW M5 för life. Snart Schrick kamaxlar och mappad |
|
| Bara delarna går på ca 6000 för lager, packboxar, olja och diverse lösa delar. | |
|
Jag har en låda till m5 kontakta mig via mejl vid intresse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.