|
|
|
|---|---|
|
235/35-18 har nästan samma rullomkrets som 205/60-15, därför är jag nyfiken på sådanna, men har inte hittat några ännu! Har kollat igenom vad 5 olika däckfirmor har att erbjuda men utan resultat... Någon som vet om det ens existerarv däck i den dimensionen? | |
|
Googla och du skall finna...... Ex Länk Det är roligare med sex......hjul alltså ;-) |
|
| Eller också går du på 245/35-18 som ligger ändå närmare i rullomkrets och kanske lite lättare att hitta... | |
|
Jippa: söker efter en firma som finns i Sverige eller kan skicka till Sverige... DLux: tror att 235:or räcker... |
|
|
Här hittade jag två märke Yokohama och Pirelli Länk Det är roligare med sex......hjul alltså ;-) |
|
|
På Däckonline.se finns det gott om 225 o 245 nem inga 235... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Damn va´de är dyra gemfört med t.ex. 225:or eller "vanliga" 235:or... OCH sällsynta, ha sett fyra olika tillverkare som har den dimensionen. Får väll välja en annan dimension eller fundera lite mer. _____Vraum!_____ |
|
|
Jag har 225 däck på 235 17" fälg o det funkar. Blir lite tyskstuk men det syns inte så mycket som det låter... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Varför inte bara köra med 225/40-18 istället? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.