|
|
|
|---|---|
|
Titta och njut =) Länk | |
|
Smaken är som baken :-) Har personligen väldigt svårt för svarta njurar på en BMW, vet att många gillar det men det blir liite mycket korvkioskstyling för min del. På en E90 i svart tenderar bilen plötsligt se ut som spionbilder på en maskerad Pontiac eller ngt liknande. Med originalnjurarna tycker jag annars att E90 gör sig grymt bra i svart. Snygga fälgar! |
|
|
vilka bilder....... å vilken bil. jag gör som tråd skaparen sa, titta och njut |
|
|
Helt sjukt jävla fin. Skönt att folk inser att krom inte har på moderna bilar att göra ;) . Dax att ruinera sig fullständigt och byta upp sig snart tror jag. Min bil: Länk |
|
|
Oj oj oj,, Och man tycker de bilder man tar på sin bil är snygga! Vilken puts, och vilken snygg bil.. Jag vet inte helt med njurarna, men det ser inte helt fel ut, får man säga! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
betriebsanleitung3 |
Otroligt ful bil, hög och smal, ser inte ut som en bmw, påminner mer om en Subaru impreza. |
| Är det Xibit som varit framme? | |
| Oljekyld: Så samtliga nyproducerade BMWs med kromade njurar i originalutförande är således omoderna ;-) | |
|
Okej.. Jag hatar överstylade bilar men det där var faktiskt snyggt. Älskar toksvarta bilar.. min bil är toksvart och den nya blir ännu toksvartare. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Har ni dålig syn eller?! Ett ord: PHOTOSHOP _____Vraum!_____ |
|
|
Jag är chrome-allergiker... Svarta njurar är snyggt på rätt bil. Och det här var rätt bil =)¨ "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| Röda bromsok och klisterblaffor korvkiosk skämmer en annars lyckad anrättning. Fälgarna är lite åt prinskorvshållet men får passera i brist på bättre. ;) | |
|
För mycket sänkning, annars mycket snygg. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Bort med dekalerna och kvar blir den snyggaste BMW-sedanen hittills! | |
|
när jag läste beskrivningen var jag skeptisk, men den funkar faktiskt. jag tar den som en något mindre sänkt E91:a med andra fälgar. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Nej, krom ska det va! Men fälgarna var skapliga, lite stora bara :-) Mvh Johan |
|
|
Med de svarta njurarna ser den lite "billig ut i mina ögen" - nä krom skall det vara! :-) Annars är 330:n kanonsnygg. |
|
|
Haa jag som trodde det var en primera eller saab. Mvh Danne |
|
|
Tycker den var ursnygg! Samtliga bilder var grymma, men ökenbilden är nog vassast.. Svarta njurar är klockrent! |
|
| mmm, något av det snyggaste man sett på länge | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.