|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
E39 530i -03 sänk 30mm fram och okänt antal mm bak med BMW dator. Länk |
|
| Har läst hela tråden och ringt teletyre, nassjö, schmiedmann, 036100200.se, bil och motor i taberg, svenska gummihuset m.m men ingen som har i lager | |
| BMR : aj då. Men dom i jönköping som jag snackade med kunde få hem 18" 8,5" inom 2-3 veckor sa han !? Fast det e ju klart, har man bestämt sig å har degen så vill man ju helst ha grejjerna igår :) | |
| Jo det är ju så. Hade beställt från en firma och blivit lovad max 4 veckors leveranstid. Har nu gått 6 så försöker hitta nån annan firma. | |
| Som har i lager menar jag. Irriterande att sitta och vänta på grejer som aldrig kommer. Jo de flesta firmor kan få in med några veckors lev. tid | |
|
edge : tack för infon - tänkte till med bakdäcken där jag började men blev tydligen för exalterad med framdäcken - precis som du påpekade, felmonterat ! Men jag har fixat det nu ! En annan fråga allmänt - funderar på att tona bakrutan & bak/sidorutorna, vad tycker ni ? Blir det för mycket kepsigt / grekigt ? Ps. Nej jag är inte rasist utan använder mig av ett vedertaget uttryck ! |
|
| BMR : varför inte 19" - finns ju i lager (kanske) på Tabergs ? | |
| Latex: Tona! Det är otroligt snyggt. Men jag tycker du ska ha lite smoketonat och inte kolsvart...Då blir det epavarning! ;) | |
| Latex: Tycker 19" blir för stort på en e34. Dessutom används bilen dagligen till att pendla till jobbet på gropiga norrländska vägar. Så 18" blir en bra kompromiss till 17" vinter =) | |
| Vad jag hört så kommer du rejält mycket längre med 18" än 19" så är de en bruksbil gör du nog rätt i 18". | |
|
Varför skulle bilen bli lägre med 18"? Du skall ju ändå ha rätt/samma rullomkrets på däcken... MVH Christofer |
|
| Läs mitt inlägg igen :-) | |
|
Aha! =p Men menar du att 19"-däck slits snabbare? MVH Christofer |
|
| Precis | |
|
Här har ni en till med 19" men är ej sänkt....men det kommer Länk Länk MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
| Sänkning och vita blinkers hade suttit som en fläskläpp på den :-) | |
|
Nu sitter även mina på plats och jag är helnöjd. Tog lite bilder i vårsolen idag. Blev lite konstigt motljus på bilderna men de får duga. Synd dom blir så små i bildgalleriet när man laddar upp dom. Länk |
|
|
Fruktansvärt! Ser inte alls bra ut! ;) Har du en helsvart grill? Eller är det bara som det såg ut i den vinkeln? Riktigt nice! Till helgen åker mina på. //Marc |
|
|
Hehehe... Ja mina njurar är helsvarta facelift. |
|
| Okej, vart köpte du dom? Riktigt snyggt. Såg på hova.com att dom hade...Men måste väl finnas flera som har? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.