|
Sida 1 av 9
|
|
|---|---|
|
Tja! Såg denna E39:a på powerbörsen, tyckte den var riktigt snygg, M6 fälgarna passar väldigt bra på denna bil: Länk Vad tycker ni övriga? | |
|
Jovisst, såg den också tidigare, riktigt snygg, men utan m-paket och utan sänkning så tror jag inte det blir snyggt..samt jag såg en m5 häromdagen kaross e60 med de fälgarna, svart färg på bilen också, gud vad snygg den va. de fälgarna är sååå fina.. BMW - Bil Med Wingar |
|
|
Jovisst, såg den också tidigare, riktigt snygg, men utan m-paket och utan sänkning så tror jag inte det blir snyggt..samt jag såg en m5 häromdagen kaross e60 med de fälgarna, svart färg på bilen också, gud vad snygg den va. de fälgarna är sååå fina.. BMW - Bil Med Wingar |
|
markus00 |
Någon som vet var man hittar sådana fälgar ej orginal till bästa pris? Gäller både M6 fälgarna men även nya M5 fälgarna. |
|
Suddig bild, men ser väl ut som M6orna...ungefär? Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
M6-replicorna från molway.com gör sig mkt bra på e39, (9.5" bak och 8.5" fram). tror itne det finns någon återförsäljare med de måtten. finns tre e39-bilar i galleriet med M6-fälgar 8.5" både bak och fram på denna touring: Länk Länk Länk riktigt snygg sedan, men sänkt. 9.5" bak ser det ut som: Länk Länk Länk sedan, dock med vintersulor som kanske inte riktigt har de rätta dimensionerna. verkar varar 9.5" bak som förra sedanen: Länk Länk Länk |
|
|
Biltaberg.com/se har dom fälgarna. Det är min Touring för övrigt. Det fick bli samma bredd fram och bak för att kunna skifta så att alla slits ut samtidigt men det är snyggare med bredare bak annars. //Niklas |
|
| grymt snyggt(läckert)... | |
|
här har ni en till bild men med std chassie och utan reigerfronten som jag har nu Länk Det ska bli kul att se hur det kommer att se ut då fram till våren/sommaren. Då kommer den även ner lite i backen vilket behövs om man kollar på bilden: Länk MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
| spelar ju ingen roll om det slits ner bak först, bara köpa nya bakdäck då. och detsamma fram när de börjar ge sig. | |
| Finns det någon som har en bild på en E60 (helst svart) med M6-fälgar. Kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha M5 eller M6-fälgar. | |
| m5-fälgar har det gått inflation i. dessutom plottriga och inte så snygga. | |
|
Suck, jag som hade bestämt mig för E60 M5 replikor till min e39 men, nu fick jag ju beslutångest. Har tyckt att 5-ekrat ser klent ut på e39, men den där fälgen gör sig riktigt bra! Ser grymt snyggt ut... Får väl se vad det blir! Är lite en ekonomisk fråga också...Personligen vill jag inte betala mer än 15k för nya 19" med däck...8,5" fram och 9,5" bak förstås. Nässjö däck har ju grymt bra pris på E60 M5... //Marc |
|
| Riktigt snyggt med de fälgarna på den första E39 i denna tråd - och kul att se att någon kostat på c. 14000:- för de äkta M5-speglarna också... :) | |
| marc_m, jag tycker personligen 19" är för stort för E39. | |
| tjäna grabbar det e jag som äger den snygga e 39 med m6 fälgarna något ni undrar | |
markus00 |
Är det 19" på alla bilder här eller är det någon som är 18"? Var kan man köpa replika fälgar i bra kvalitee till bra pris? |
| Problemet är väl att jag måste chansa. Det här blir min andra sommar med e39:an och förra året körde jag på orginalfälgar (15 små tum). Jag har sett bilder på 18" respektive 19" (samma fälg) och har tyckt att 18 såg lite klent ut. Men som sagt, jag får chansa. Överväger just nu omjag ska ha 9,5" bak eller inte. Fick GB från mitat som poängterade att bilen blir för spårig och trög... | |
|
Jag har 18" på min och tycker att det är lagom. Med 19" blir det mindre gummi och jag tycker personligen att det kan se lite 18-års aktigt ut på en stor bil. Jag har åkt på breda bakdäck innan och kan bara hålla med om att det blir spårigare och breda däck slits också mycket fortare. //Niklas |
|
|
nicaon: Ser att du fyllt 30 år, det är inte så att du har blivit gubbe? =P Personligen tycker jag att 19" passar utmärkt på E39 och att för hög profil ser lite gubbaktigt ut... =) MVH Christofer |
|
|
Vill ni inte ha spårig bil så ska man ha då olika bredd mellan fram och bak! Fråga mig jag vet. Så nu kör jag på 9,5 bak istället för 8,5, och det fungerar kallas bra. Och bilen känns inte lika stötig som en e36 med m-paket och 18" fälgar. Det är inte mycket skillnad på komfort från 16 till 19 kan jag säga, enligt min mening Men det återstår att se när man får på en annan chassie. MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.