|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Saxat från kanalnio.se DIGITALT Du som köper ett Boxerpaket, Kortidskort eller Lilla paket har tillgång till Kanal 9. (får du inte upp kanalen i EPGn rekommenderar vi en s k kanalsökning) acey: ring boxer! |
|
|
Doggeli> Jo jag vet att det är kl 21,00 ikväll. Vad jag åsyftade var som jag skrev INGEN KONSEKVENS vad gäller tiderna, detta då det tex nästa tisdag kl 21,00 INTE är TOP GEAR... *BAWORAK* |
|
| SvanteE: Anledningen att det inte är något Top Gear nästa vecka är ju pga slutspelet i hockey. Första kvarten går nu på tisdag. | |
|
Kan jag inte skaffa Kanal 9 så ska jag bannemig ladda ner det istället! Det är ju inte så att företaget förlorar på mig i sådant fall!... // MVH Jocke |
|
|
Någon som har nyheter om startdatumet? Mvh Johan |
|
|
Besvikelsen var stor igår när jag insåg att Top gear som visas på kanal 9 är 2 år gamla avsnitt som man redan sett. Serien som visas i England nu ska tydligen vara helt suverän med bland annat ett helt avsnitt i USA där dom driver hejdlöst med amerikaner och USA bilar. Länk |
|
| danl - Håller med. Trodde faktiskt att de skulle köra den aktuella säsongen, men det var tydligen bara hamsterolyckan-programmet och sen gammal skåpmat. Bättre än inget alls naturligtvis, men dock en besvikelse. | |
| Jag upptäckte av en slump att motorjournalen visades på Kanal 9 idag. Riktigt trevlig! Sen kan man kolla på trafikant eller vad sjutton det heter på 2:an i pauserna. Suger hårt gör det dock... | |
|
Trafikant=motorist :-) Det var en trevlig start på Motorjournalen igen kan det vara namninsamlingar härifrån som hjälpt till att starta upp det igen?R8 verkar grym! Mpower |
|
|
Helvete!!! som vanligt såg jag bara de 5 sista minuterna... De har gjort för lite reklam om det på femman, man kollar ju knappt 9an annars! Hum nån som vet när reprisen´kommer, ska se om man kan dra hem avsnittet från femmans sida... // MVH Jocke |
|
|
hum, vart får jag tag på avsnitten! Jag har missat den här säsongen helt... Sökte igenom femman men hittade inte någon Tjänst likt SVT Play eller TV4 Anytime... // MVH Jocke |
|
|
Tvingade mig just igenom motorist... *bankar och slår på väggar, tak och huvud* |
|
|
Ja, motorist är ingen höjdare. Joppe är nog världens genom tiderna sämsta programledare.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.