|
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Som rubriken, vad tror panelen om värdet på en 525 iA Touring M-Sport -05? Den är uttagen i maj om jag minns rätt, och har den stora motorn. Svensksåld, silvermetallic, navi pro, drag, bluetooth, vinterhjul, advantage och sedan den vanliga utrustningen. 4500 mil. Frågan är, vad får jag för en sådan om jag annonserar ut den och säljer den privat? Jag sålde ju min förra -05:a som var likvärdig för närmare 360' i juni, med gamla motorn men annars sämre utrustning. den hade bara gått 3400 mil. Det är svårt att jämföra, för priserna på E61 har fallit ganska bra tycker jag. numera är det inget större problem att hitta en E61 med sportpaket för runt 300', och frågan är hur mycket mer man får för en välutrustad bil med 218-hk-motorn? Mvh Johan mvh Johan |
|
som referens såldes det en -06 525iam e61 med svart läder på blocket före jul med utgångspris 340', bilen låg nån månad på annons med detta pris men jag vet ej slutpris tyvärr. hade gått ca 2.000mil och var carbonsvart, svensksåld med 1 ägare. kanske ger dett en viss vägledning...? |
|
Rolex, var verkligen inte det en 523? Jag kan ha missat den 525:an, men jag tycker verkligen jag har hållit bra koll. Var inte det den med fyra bilder i en bild, tagna på BMW? Säljaren hette Rickard någonting? Mvh Johan |
| Johan! Har du några bilder på din bil? | |
| har jag förstått det fel? Du kanske ska köpa en bil. | |
jupp, jag ska köpa en bil. och sedan sälja den efter ett antal månader som vanligt, så jag vill undvika att förlora alltför mycket pengar på den.... mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.