|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
E38! /S |
|
|
stavros,håller med,diamantsvart ,buffel skinn,byter kylare i morgon sen ut på banan igen Nallen,förstört denna bil med dessa vidriga fälgar,det är fälgar o en bil o inte en bil på fälg |
|
|
articrap du har post |
|
| snygast är ju e23an men en e32a alpina är mycket läcker med. | |
|
e23 Länk e23 Länk |
|
|
Min topplista ser ut såhär: e65 facelift e38 facelift e38 e65 e23 e32 Själv kör jag ju en e38 facelift och tycker den är snygg som attan, men senaste e65an är ju coolare och en sån kommer jag köpa när den kommit ner tillräckligt i pris för min plånbok. |
|
lob |
Skönheten ligger i betraktarens ögon- Det var väl fint sagt Länk |
| lagomt stylad E38 är mycket svårslagen www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=72902 | |
| E32 = VÄRLDENS VACKRASTE BIL | |
| e32-e38 | |
| Är det bara jag som tycker e65an var snyggare innan facelift? | |
| jag tycker inte de är så stor skillnad. | |
|
Kolla in min bil så fattar ni vad jag tycker ;) |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Synd på en sån fin bil McMcFly. Gillar du det så fortsätt, inget illa menat... |
|
Jag började göra en lista över snyggast 7serie, men efter att ha setat en timma och kliat mig i skallen så kom jag fram till att det går fan inte. AC Schnitzer | Made by winners, made for fun |
|
|
Ja, jag får väl också bidra. Självklart är E32:an snyggast, den kommer att bli en klassiker. Så alla som äger en fin sån, behåll de. Från sidan är E38:an faktiskt snäppet snyggare. Vad gäller de andra så är de också snygga bara för att de är 7:or. Ha det! |
|
|
Snyggast: E32 750 diamantsvart shadowline. Med 18" M-37 parallell och lätt sänkning fram. Oranga blinkers och rollogardinerna utrullade. Minst snyggast: E65 i ljus färg med 16"-17". Dvs alldelas för små fälgar för karossen. Baken på pre-facelift ser hemsk ut. |
|
|
Jag gillar E32 Som någon påpekat ovan så gillar man nog den man själv har (eller om man har flera kanske den senaste man köpte?) |
|
Scheckheft |
Hej E32 är en klassisk skönhet. Sista modellen, tillsammans med E34, med den typiska BMW - fronten; delade strålkastare integrerad i grillen tillsammans med njuren, kantig kaross och L-formade bakljus. E38 är eleganten, en mix mellan innovation och kontinuitet; å ena sidan en fortsatt teknisk utveckling samtidigt som vissa BMW- typiska kännetecken bibehölls. Dubbelnjurarna i klassisk BMW-anda är kvar men mer integrerat i grillen än föregångaren. Även den lilla "knicksen" vid C-stolpen känns igen från föregångarna E23 och E32. Efter att ha sett reprisen av "Die Heimat" skulle jag välja båda modellerna :) Länk Mvh Scheckheft |
|
Länk där har vi mkt snygga e32:or och en snygg e38 :D //stoffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.