|
|
|
|---|---|
manonegro |
Börjar tröttna, har mailat Alutech.se flertalet gånger men de skiter ju i att svara. Så angelägna verkar De att sälja sina produkter, suck.... Nåja, frågan är vad skulle det kosta att sätta i en kompressor i min e46 M3? Kan väl tänka att det beror på Vad men väljer men mellan tummen och pekfingret!? Andra frågan, Behöver man byta andra delar I motorn för att den skall palla den ökade effekten? Tredje frågan, hur mycket kan man förvänta sig i ökad effekt? Fjärde, Har man igen pengarna? Givetvis inte Allt men hur ser den ev. Värde ökningen ut? "-Defeat is Temporary, Giving Up makes it Permanent." |
|
www.esstuning.com. Där hittar du svaren på de flesta av dina frågor....Aktive Autowerke gör också kompressorkit och säkert några till. När det gäller värdeminskning brukar jag räkna med ~50% tillbaka på trimkostnaden oavsett om du kört 1 vecka eller 2 år med prylarna. Flåklypa |
|
|
Finns i börsen. /Manray/ |
|
|
Räkna med mellan 67-75000 för en komplett konvertering beroende på om du har SMG eller inte. Vi är återförsäljare för ESS här nere i skåne/Malmö. |
|
| Lotec inkl montering ?? men är det inte litte problem att överladda en m3a ? hur mycket orkar en motor egentligen ? hur gick det med priserna som du skulle plocka fram åt mig förresten? | |
manonegro |
Alutech har nu svarat. "-Defeat is Temporary, Giving Up makes it Permanent." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.