|
|
|
|---|---|
|
Vill ha lite goare stolar och vill ha M5ans stolar. Skinn gillar jag inte och undrar om de finns i tyg och hur de ser ut då? Någon som har bilder och mer info? Bara sett de stolarna i skinn nämligen. ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg | |
|
Finns en M version med sk trefärgat M Tex tyg till M5. Fanns även på M3an och vissa e30 cabbar som limited edition. Tror jag sett det på en e36 också. Andra bilden ovanifrån Länk visar en e30 cabbe med sånt M tyg. Det står en M5a med sån tyginredning magasinerad bredvid min cabbe. Måste vara sällsynt. molle |
|
|
M5 E34 har Amaretta/tyg som std klädsel, dock har jag märkt då jag letade att de flesta verkar ha skinn. Tycker som du att skinn inte är så trevligt. Hur som helst finns denna som Silbergrau eller Anthrazit. Lite enkelt grå eller svart. Kan ta några kort på min bil imorgon om jag får en mail daress. |
|
|
Molle> hmm den va inte så god. Hmm Måste börja fundera på skalstolar igen kanske. Verno> mail@robber.se Vore tacksam för bilder. ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
| Bilder kommer men det blir imorron. | |
|
Hej! Det finns både halvskinn 89-91, skinn på sidobolstren och M-tyg i mitten. Det på E30 är faktiskt inte samma som på M5, M5 har oftast ljustgrått tyg med ränder i M-färger kombinerat med svart skinn. Från 92-95 var amaretta(alcantara) /tyg standard. Mkt snyggare än den tidigare M tygen. MVH: Sakke |
|
|
Info om de olika varianterna finns här: Länk Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hej! Här är bild av anthrazit amaretta/tyg: Länk Ljusgrå amaretta/tyg: Länk Halvskinn: Länk MVH: Sakke |
|
|
DrSakke, ah jag ser skillnaden i färger nu. M5an som är granne med min har klädsel som din sista bild ser jag nu. molle |
|
|
Betyder det att jag inte behöver ta några kort nu? Glömde att skriva att det va std till 3,8:a Om det skulle va aktuellt att klä om någon del så fick jag nyligen pris från BMW på framstod. Man får köpa komplett ryggstöd (3-delar) eller komplett sittdyna (4-delar) Kostar 1945:- per sats. Gäller både antrazit och grå. /Verno |
|
|
molle325; IMPONERANDE jobb du/ni lagt ner på e30cabrio.se, jag är förstummad. Ovanligaste standardklädseln till M5 Limo bör vara (bortsett från 20jahre) Länk och Länk webstruktur i färgerna Silbergrau Hell och Schwarz fanns på årsmodellerna 91-93. Stephan |
|
|
Råkade ta några bilder iaf. Länk |
|
|
Verno> Tack för bilderna! Blir leta efter en M5 tyginredning nu! ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.