|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Phille B |
Modano: Tack för dom uppgifterna. Var hos en stripningsfirma idag..han ville ha en 500-600 kr för att stripa listerna med en mattsvart stripe..helt utan skarvar...då tar alltså jag lös listerna själv. Kanske man skall testa..kollade på ett ark med samma mattsvarta kulör som jag vill ha, man kommer aldrig kunna se skillnad på lack och stripe. Desutom får man garanterat inte lacksläpp=) Fast det känns ju inte rätt innerst inne, känner mig lite som volvoraggare när jag tänker på att "tejpa" på bilen:) ..Äntligen Bmw igen!!.. |
modano |
blir det bara bra med tejp tycker jag klart man ska prova för den kostnaden. Kan säkert bli helt ok! |
|
Men om man beställer listerna som modano gav art. nummer till så levereras väl dom mattsvarta och är monteringsklara!? Jag menar, det är väl inte så att mattsvart färg skall på? Släpp på listerna behöver man väl bara oroa sig för om man har högglansnyansen? Eller är jag ute och cyklar nu? Menar att 1896:- för 8 lister blir ju inte billgt om man sedan ska på med färg... =| //Marc |
|
Phille B |
Marc_M: Köper man listerna är dom klara, självklart. Men till touring är det 12 delar och kostar 3372kr, blir det lika bra med stripes för 500kr så kanske det är värt det. Sen så har jag förstått att även bmw original (som ju också är lackade) har haft lite hållbarhetsproblem.. ..Äntligen Bmw igen!!.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.