|
|
|
|---|---|
loftahammar |
Är det samma M-paket på sedan som på en touring, alltså går det att montera ditt ett M5 paket från en E34 touring på en E34 sedan?? det är ingen skillnad på bakspoilern?? Måste ha ett snabbt svar, ska hämta ett paket idag nämligen!! :)) Mvh Robban |
|
Det går både med M5 stötfångare och M-technic stötfångare (bak är dom identiska, fram finns det tre olika versioner) Fram är det bra att ha M-Technic på en 530i det finns inget insug till generatorn på M5 som standard och technic däremot har. Stephan |
|
loftahammar |
Ok, vet inte vilken front det här är, men om det finns nån bild på dom så vet jag nog vilken jag köpte. Tack för svaret..:)) |
|
Länk Här ser du en M- technic front... MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Länk Och här ser du en M5 front... Lite rundare kurvor på M5 fronten och lite aggresivare på M-technic. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Har du köpt M5, så finns det en eller flera M5 ägare som har M-technic front som är intresserade av byte. Stephan |
|
loftahammar |
ja du, så här ser den ut iaf, ser ingen större skillnad... Länk Länk Länk |
|
Det där är M5 fronten. Kolla på skillnaderna på nedre läppen... M-technic fronten är ca. 1,5 cm lägre med... MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
loftahammar |
ok, det var ju roligt att man fick tag i ett "äkta" M-paket då:)) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.