|
|
|
|---|---|
|
Jag hittade denna bilden på ett amerikanskt forum: Länk Så sjukt läckert! Hoppas att man kan samla på sig 3 fräscha exemplar likt dessa innan man lämnar denna jord.(givetvis med en orginal e46 m3 då och inte en csl wannabe som på bilden :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Läckert! Alpinweiss rules :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| härliga :P | |
| E30 har mest karaktär och utstrålar styrka, E36 är mest väsensskild från ursprunget men väldigt "modern" i sin framtoning, E46 är antagligen den vackraste av dom tre (inte den på bilden), men saknar karaktären och styrkan från E30. Personligen så ser jag lite E30 influenser i nästa treserie. Dessutom så väger trean på tok för mycket nuförtiden. Bilar måste bli lättare ur både miljösynvinkel samt körglädje... E90 skall väl få vara med på ett hörn ---> Länk | |
|
mysigt =) |
|
| 3 generationer M3:or, inte 3-serie... borde inte denna diskussion finnas under "M-bilar"...? | |
| Är det inte en CSL? | |
|
Så vackra alla tre, personligen hade jag velat höja E36 några cm. Ligger väl lågt över däckkanten på bilden. Undrar oxå varför E46an inte skulle vara en äkta CSL? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Snygga CSL copy favorit, CSL såldes aldrig USA och fanns inte i vitt, så det är en Alpinweiss III M3 CSL kopia. Stephan |
|
|
Precis M3 CSL tillverkades/lackades bara i Silver Grey Metallic och Black Sapphire Metallic. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| ..fast det ser ut som han har kolfibertak. | |
|
Finns mång alternativ... Import ac CSL, omlack svartlackat tak på M3-CSL Kopia // MVH Jocke |
|
|
Mycket fina bilar, håller nog E30 som favorit. Vitt är helt klart en underskattad färg. Finns det någon färg som BMW har haft i flera generationer? Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
| Just E30 passar väldigt bra i vitt, framför allt M3. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.