AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
759

3 generationer 3-serie

Jag hittade denna bilden på ett amerikanskt forum:
Länk

Så sjukt läckert! Hoppas att man kan samla på sig 3 fräscha exemplar likt dessa innan man lämnar denna jord.(givetvis med en orginal e46 m3 då och inte en csl wannabe som på bilden :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Läckert! Alpinweiss rules :)

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
härliga :P
E30 har mest karaktär och utstrålar styrka, E36 är mest väsensskild från ursprunget men väldigt "modern" i sin framtoning, E46 är antagligen den vackraste av dom tre (inte den på bilden), men saknar karaktären och styrkan från E30. Personligen så ser jag lite E30 influenser i nästa treserie. Dessutom så väger trean på tok för mycket nuförtiden. Bilar måste bli lättare ur både miljösynvinkel samt körglädje... E90 skall väl få vara med på ett hörn ---> Länk
xc
135
xc00b
E34 525ix touring
mysigt =)

Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
3 generationer M3:or, inte 3-serie... borde inte denna diskussion finnas under "M-bilar"...?
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Är det inte en CSL?
Så vackra alla tre, personligen hade jag velat höja E36 några cm. Ligger väl lågt över däckkanten på bilden.

Undrar oxå varför E46an inte skulle vara en äkta CSL?

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Snygga CSL copy favorit, CSL såldes aldrig USA och fanns inte i vitt, så det är en Alpinweiss III M3 CSL kopia.

Stephan
Precis M3 CSL tillverkades/lackades bara i Silver Grey Metallic och Black Sapphire Metallic.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
..fast det ser ut som han har kolfibertak.
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Finns mång alternativ...

Import ac CSL, omlack
svartlackat tak på M3-CSL Kopia

// MVH Jocke
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Mycket fina bilar, håller nog E30 som favorit. Vitt är helt klart en underskattad färg. Finns det någon färg som BMW har haft i flera generationer?
Daniel

Länk
När det händer så händer det fort, Autobahn
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Just E30 passar väldigt bra i vitt, framför allt M3.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.