|
|
|
|---|---|
|
Tjo Ska installera grenrör från antingen supersprint eller G-power. Men jag har en fråga. Kan man installera det på det här viset. Grenrör(ersätter katten) - förlängningsrör (eller vad man kkallar det) - Slutljuddämparen. SE BILD: Länk Jag vet att det inte är gatlagligt men kan det bli andra problem i motor osv,? Jag kommer att mappa om bilen när jag gör/om jag gör denna mod. Eller måste man hha katten också? | |
|
Ja nog kan du sätta turbon där, men det är inte optimalt. Men funkar kommer det att göra, bara du får till oljereturen e.t.c. Mvh. Är det verkligen så?! |
|
|
Turbo??? Visst kan du bygga ett sådant avgassystem... vad ska du ha för mått på rören? |
|
|
En modern racekat Länk eller sportkat Länk med metallkärna genererar ett näst intill obefintligt mottryck, mao du får ut full effekt ändå. Länk Jag tycker att det borde vara tillåtet att trimma, men det minsta man kan göra för miljön och andra bilister är att sätta på en racekatalysator. |
|
|
JTP: Säger som Snatto "turbo??" :D Snatto: Jadu vad jag har för mått inte den blekaste har inte tagit reda på nånting ännu, Jag gör denna mod för att babyn kommer bli kompressor matad till våren så en grenrörs installation skulle vara bra enligt ESS. Men jag funderar även på att använda ett beg/nytt grenrör från en Z3M rob: Ja man kanske ska sätta dit en katt direkt så slipper man sånt sen. |
|
|
Helt förvirrad svarar jag då, måste trott att jag svarade på något helt annat. Är det verkligen så?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.