|
|
|
|---|---|
|
Jag har PRECIS varit uppe hos Tekniska avdelningen på generalagenten, Solna och tittat på nya karossen. WOW! säger jag bara! Vilket monster. VILL HA!!! Allt e nytt. Bredbare kaross, med monster hjul (315 breda bak), svulstiga breda skärmar, agressiv front, riktigt trevlig inredning (lite mer E60 över den), och vilket bakparti! Otroligt snygg! Den stog brevid nuvarande X5 som såg tanig ut i jämförelse. Innan jag dör SKA jag ha ägt en sådan. Den krossar HUMMER, Cayenne, Q7, Tahoe, ALLT! Jag e lyrisk! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk | |
|
Bilder gör inte bilen rättvisa! Så är det. WOW! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
Gemini__ |
Ser riktigt läcker ut på bild. Är den sen ännu trevligare i verkligheten låter det för bra för att vara sant. Vill ha!! =) Mvh: Thomas |
|
Såg den live i Kanada förra veckan, en vit. Den var Grym! |
|
|
Är den inte lite för stor för att vara snygg i vitt? Finns en redan i Karlskrona: Länk |
|
|
Hur krossar nya X5:an Hummer och Tahoen menar du? Utseendemässigt eller tekniknivå då? Knappast storleksmässigt va? H1:an är väl fortfarande tungviktskung blad jeeparna? Leffo |
|
|
Utseendemässigt SAMT tekniskt skulle nog jag säga. Men det jag igentligen menade var ju utseendemässigt! :) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
OK, isåfall håller jag med. Tycker även den förra generationen var snyggare än Hummer och Tahoe. Men Q7 går bara bort utseendemässigt, vad f---n är det? En Falukorv på jättehjul? ;) Leffo |
|
|
Tycker förresten Mercedes nya ML-klass har den (i mina ögon) snyggaste designen i SUV-klassen. Leffo |
|
| Q7 V12 TDi är bara skönast...500 hk liksom :) | |
|
Ang ML, så är ändå R-klassen hos mercedes det första ifrån det märket som får mig att reagera positivt! En AMG R skulle jag faktiskt kunna tänka mig. helt klart! |
|
| Har haft äran att prova nya X5 både 4,8 samt 3,0d. Den är grym, speciellt 4,8 med aktiv styrning samt adaptive drive, som att köra en hög gocart, och ljudet går inte heller av för hackor. | |
| Eller varför inte en G 55 AMG... Tveklöst den kaxigaste bil man kan köpa i dagsläget när det gäller terrängbilar. | |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
jonasjonas: Kan bara hålla med dig, kändes som en hög Z4:a att köra. Mycket körglad! |
|
Fick också äran idag, att prova nya X5:an - provade 4,8i och gillade den skarpt. Extremt maffig, och har verkligen ett utseende som blir bättre för varje gång man ser den. HUI och dess övriga funktioner fungerade utmärkt. Efter 30 min i X5, så kändes det som om jag satte mig i en gokart när jag tog plats bakom ratten på min egna bil. Jag ska dock tillägga, att jag är glad att jag får köra busbil några år till - men efter det blir det X5.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Såg nya X5 för första gången häromdagen, 3.0 d på Föreningsgatan i Göteborg. Jag cyklade (!) söderut och såg sedan, med all sannolikhet, samma bil på 158:an söderut. Hursomhelst, första tanken var: Inte är väl X3 så snygg? Aaaah, det är nya X5! Med andra ord - den såg ganska liten ut. Paradoxalt nog. Den är ju jättestor. Detta kanske berodde på att den såg lite ensam ut, ställer man en annan bil jämte den så lär väl storleken synas bättre. Kan det vara så att den är så välproportionerad att den inte ser helt enorm ut? Bilar som Q7 och Range Rover ser ju alltid enorma ut, tycker jag. :: Leo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.