|
|
|
|---|---|
|
Jag har tänkt att rostlaga min E34 och när jag kapade bort tankluckan tänkte jag att jag skulle ersätta med en ny. Men nu funderar jag på att bara sätta en plåt för cleanare look och undrar då om någon har ett bra förslag på vart man ska sätta påfyllningsröret? [IMG]Länk Turbo är inte ett alternativ, det är en självklarhet! | |
|
Såg att länken inte funkade.. Denna kanske är bättre: Länk Turbo är inte ett alternativ, det är en självklarhet! |
|
|
Frågan är om det är lagligt/går att besikta med påfyllningsrör i kofferten? Turbo är inte ett alternativ, det är en självklarhet! |
|
|
Kim vilka ideér du har :-P påffyllning i kofferten nja soppa överallt, å de börjar lukta i kupén... gör som gamla amerikanarna isåfall, sätt röret bakom nummerplåten, så du fäller ner den när du ska tanka sen upp igen när du e klar :-) pärlan Länk |
|
|
Idér har man aldrig dåligt med :) Ja man kanske skulle ha påfyllningen i insteget på något sätt, ska kolla det :) Turbo är inte ett alternativ, det är en självklarhet! |
|
|
Som kim säger, under låsningen på bakdörrarna måste vara det bästa? Återkom med bilder! Min bil Länk |
|
|
Här alltså Länk :) Min bil Länk |
|
|
e34 briliant: Ja precis! Häftigt att du gjort bilen högerstyrd :) Turbo är inte ett alternativ, det är en självklarhet! |
|
|
Har bestämt mig. För vad förstår man när man kollar på bilden :) [IMG]Länk Turbo är inte ett alternativ, det är en självklarhet! |
|
|
Fel på länken.. Länk Turbo är inte ett alternativ, det är en självklarhet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.