|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack för tipset, Men för säkerhets skull väntar jag nog en månad för att se om ac-n fungerar när det blir varmare, dvs då den fyller ngn funktion... Ha en trevlig helg |
|
My BMW |
Håkan Har precis nyligen lagat min ac på BMW. De byte kondensor, torkfilter, lite nya packningar och påfyllning. Kostnad drygt 9000:- inkl arbete och felsökning. Kollade även med andra firmor och de skulle ha ca 8000:-. Den lilla ac-knappen är dyr med andra ord. Vill man göra jobbet själv så skulle det gå på ca 4000:- till 5000:- i mtrl och påfyllning samt ett antal timmar i eget arbete. |
|
DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYRT |
|
|
Jag har oxå varit och bytt kondensor. BMW skulle ha 3300:- + arbete och fyllning. Jag kontaktade en lokal kylarverkstad och han bytte den för 3460:-. Nu tillkommer bara fyllning av kylmedel och det har en polare lovat fixa svart, men det kommer ändå gå på runt 700:- Alltså kommer mitt system vara i toppskick för cirka 4200:- Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jag fyllde min AC på Expertkyl i Göteborg idag, dom tog 1000:- för fyllningen, provtryckte gjorde dom gratis, skulle det visa sig att den läcker ändå, och dom reparerar felet så bjuder dom på nästa fyllning. CHS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.