|
|
|
|---|---|
|
Jaha nu har bilen lagt av.Jag startade bilen imorse,gick i gång direkt som vanligt,men tvärdog efter någon sekund.Jag vevade på ganska friskt med starten och den lovade men velade inte starta.Efter några försök gav jag upp.När jag hoppade ur bilen så pös det under bilen ganska länge,ungefär 10sek.Gick och provade igen efter 2h.Den gick igen nån sekund,men sen var det stopp.Gick ur bilen och samma pysande ljud.Det lät som en punktering.Har någon en aning om vad som kan ha hänt.Tips mottages tacksamt. Rono | |
| det kan va katten som rasat varit med om det två gånger.den faller sönder ock täpper till flödet.mina bilar gick dock men myvke slöa ock ett pysande ljud. | |
|
Jag har nog lyckats lokalisera felet.Någonstans efter "mellanburken" är det total stopp.Jag undrar om det finns någon möjlighet att det är kondens vatten som har frusit.Bilen gick hur bra som helst när jag parkerade den.Det är ett tag sen jag körde landsväg,rullar mest omkring i byn blir ganska mycket tomgångskörning.Eller är det slutburken som havererat. Rono |
|
|
Ja då var det konstaterat ispropp i avgassystemet.Det är då första gången jag har varit med om det.20cm ispropp mellan "burkarna" på lägsta punkten. Rono |
|
|
Skönt för dig att det inte var ngt värre. Trist över huudtaget. Men hur lokaliserade du det hela? *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.