AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
635

Nån med Z3M i närheten av GBG?

Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Tja.

Jag har lite funderingar på om jag skulle skaffa en M istället för min nuvarande.

Jag har inte kört Z3M sen min brorsa sålde sin för typ 3 år sen.

Min fråga är om det finns nån i närheten av göteborg som har en Z3M som man skulle kunna få provköra en liten sväng för att känna om det känns rätt?

Trivs ju riktigt bra med min nuvarande 3.0 men suget efter lite mera finns ju alltid vad man än har! ;)

Så finns det nån som har en M som man skulle kunna få prova en liten sväng så hade jag varit mycket tacksam.
(så jag inte säljer min och inser att jag skulle behållt den sen)

Hälsn. Magnus
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Hej Magnus!

Det har pratats lite löst om en ny vår-träff i Halmstad. Om du kommer dit finns det väl en uppsjö av Z3M att prova. Annars besök någon bilhandlare =) Du får såklart gasa runt lite i min coupé om du vill/kommer på någon träff i sommar! Ska du till elmia under påsken?

/// Viktor
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Tjena!

Jo det är klart... på nån träff borde väl gå att hitta nån man kan få testa.

Elmia blir det dock inte under påsken... ska ner till tyskland under påskhelgen.

Men om vi ses på nån träff hade det varit kul att få ta en liten runda i din M... även om det inte är en roadster =)

Det jag funderar på lite är hur hårda och högljudda dom är då jag kör min varenda dag på sommaren.
Har för mig att det var grymt högt buller på låga varv när jag körde brorsans M, så det är lite sånt jag vill känna på hur jag känner för det nu för tiden.

/Magnus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.