|
|
|
|---|---|
|
Grym film på en bmw e36 som e ombyggd till en e46. Lite insperation till alla som står i garaget under vintern och skruvar. Länk | |
|
Mm är nog någon timme nerlagt på den =) Längtar tills att man får ta fram pärlan till våren nu. Men han kunde inte göra några vidare donuts... haha -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| ja nog längtar man till sommaren. vad har du för projekt på gång nu i vinter? | |
|
Hade tänkt börja på en efterlängtad turbokonvertering, men tyvärr har jag inte fått upp garaget här hemma så de får vänta. Annars är det lite mätare och el-dragning i 320n. Lite nya lampor och sånt som ska monteras, en riktigt rolig bil att köra. MotorNord topp, avgasystem från DTM och lite annat småplock =) Låter underbart och går skapligt, men inte tillräckligt. Har du nåt projekt på G då ? -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
ja än så länge är det lite exteriör fin justering. väntar på grejjer ifrån tyskland. kommer att försöka dokumentera allt som händer och ta mycket bilder. har en 320. låter intressant med ditt projekt. har haft tankarna åt att få lite mer hk i min bil också men man får ta en sak i taget. vad fick du ge för avgassystemet från dtm? //Tomas |
|
|
Jag fick med det när jag köpte bilen, dubbla rör som på 325an fast med separata ljuddämpare för vardera utblås. Har sett det på en sida och vill minnas att det var rätt dyrt.. Vad är det för styling du ska montera då? Ta bilder, så många du kan för de är alltid roligt att se efterhand. Lycka Till med projektet -- DTM system och rak 6a ;) |
|
modano |
att man kan förstöra sin bil på det viset... |
| jag har angel eyes liggande som ska monteras. svart lackade fälgar med kromad fälgbana som jag inte hunnit prova på bilen för vintern kom. nu väntar jag på leverans på stötfångare fram, bak och kjolar. ska även på med coil overs. det är synd att man inte kan bifoga bilder här för då hade jag kunnat visa hur paketet kommer att se ut. efter det ska inredningen rivas. letar efter skinn säten. har funderingar på att lacka om bilen men då i samma färg som bilen redan är i(mauritius blå metallic), ev kombinera med 2 färger som killen i filmen gjort. det är mycket som ska göras, och jag hoppas jag blir klar till sommaren. allting hänger på ekonomin :). lycka till med ditt projekt. blir det bra så får du komma till dalarna och hjälpa mig att trycka ner en turbo =). //Tomas | |
| tycker inte alls han förstör bilen. snarare imponerande att kunna lägg så mycket tid i ett arbete. | |
|
Hehe låter som att de kan bli riktigt bra bygge ditt =) Hoppas gladeligen att turbobyugget blir bra så man kan ara nöjd -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| gillar inte fronten .. för "tjock .." tycket inte den 2 delade lacken va så snygg .. dem kunde gjort lacken på ett annat sätt haft det blåda.snett över.. eller något .. ser ut som något nästan hält en bruk bräk o strykigt ut med en glasss pinne | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.