|
|
|
|---|---|
Freemart |
På något obegripligt sätt så har en av mina 17-tummare får sig en rejäl smäll under vinter förvaringen. Jag trodde bara att det var obalans och for därför och skulle balansera dom på däck firman , men där sa dom att fälgen har fått sig en smäll och behövs repareras. Vart ska man vända sig för att få ett bra jobb? däck firman ville skicka iväg den till Helsingborg ( 150 mil bort), är det bara dom i hela landet som kan fixa den? Nån som vet om nån bra firma och vad kan det kosta? |
|
Länk Länk finns prislista på bägge siterna. |
|
| Eller så kan du prova skullmans racing | |
Emil Eriksson |
Jag jobbar som alu svettsare. det är inte så j-vla svårt att rickta en fålg om man ser vart den är skadad Vi har lagat bulor och andra skador som är flera centimetrar djupa. hör med en mekanisk värksta som svettsar alu dom borde kunna.det kanske är billigare. Emil"örn" |
|
Vart bor du nånstans? Tänkte när du har Helsingborg 150 mil bort så borde du bo nånstans i norra svergie, Jag bor i Luleå och har lämnat nåra fälgar på Westboms mekaniska i Luleå dom renoverar fälgar till bra priser med bra resultat. MVH John Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
| Jag lämnade in en 17" fälg för svetsning av två små sprickor på en mek verkstad som jag haft affärer med tidigare. Jag betalade 100:- och resultatet blev bra! | |
Freemart |
>>Johnte Jag bor i Umeå och ska upp till piteå i helgen som kommer nu , då kanake man ska passa på att ta med fälgen o köra upp till lule på en gång men man får väl den knappast klar under helgen så jag vet i inte riktigt hur jag ska göra. Fälgen som jag ska lämna in har inga sprickor utan bara "bucklad" ganska ordentligt så det behövs nog bara att man riktar till den antar jag. |
|
Det är väl bara att ringa dit, fast jag vet att dom har riktigt mkt att göra nu. Men du kan ju alltid prova.. Lycka till!!! Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.