|
|
|
|---|---|
| Är det bara ren custom eller finns den som produktionsbil? jag gillar den i alla fall. | |
|
Tror du glömt länken;) Men är det en svart ombyggd GAZ med BMW 850 drivlina och chassi så är det en one off. Annars vill vi se den:) |
|
| Jag med :) | |
|
I så fakll har den diskuterats tidigare på forumet. Söken och I skolen finna! Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
Nedrans! Nu är man är ju inte kvinna skulle gjort en sak i taget här på jobbet. här är länken. Länk Ursäkta en klant |
|
|
oj oj oj! Ser ut att vara samma firma som varit i farten. Inte samma bil som jag syftade på. |
|
| Byggd på en 645 har jag för mig. Den är typ ett år gammal ungefär. | |
| Det finns en lång tråd om detta med byggbeskrivning någonstans i forumsoppan. | |
| Här Länk | |
| Det finns ännu en men den är baserad på BMW 850 Länk | |
|
Jag gillar stuket på den..imponerande bygge! //Roffa |
|
| Det är ju imponerande hur de har lyckats få till passningen av huv och dörrar. Alla spalter verkar ju vara både jämna och smala. | |
|
En blandning av BMW 507, 3200CS samt äldre Maserati (mexico). Totalt asläcker och vacker bil. Men det lär vara ett dyrt bygge med tanke på att grundmaterialet inte direkt är gratis, tänk om de skulle kunna bygga upp en sådan från grunden med enbart rysk teknik och delar, då kanske prislappen skulle vara lika fin också. Säga vad man vill om utstyrsel, maskiner, lokaler samt andra hjälpmedel men de här herrarna kan verkligen hantverkarkonsten, imponerande. Det är sådana herrar man vill ska renovera min 323E21 för en vettig peng? |
|
|
Den snyggaste M6.an? Dom borde ha valt andra fälgar dock... Mycket duktiga killar! /Fredrik |
|
|
635 CSi: Ja de har du rätt i, andra fälgar så hade den vart ännu snyggare.. //Roffa |
|
|
Inte för att jag förstår vad som står men nummerföljden efter dollar tecknet borgar för en saftig kontantinsats. часов на среднюю стоимость нормо-часа по Москве, то получится, что одна только работа обошлась примерно в $400000! Плюс донорские BMW 850 CSi и старая Волга. |
|
|
ungefär: baserat på normaltimpenningen för Moskvaområdet blir kostnaden för en bil ungefär 400000 Dollar plus donatorbilar 1 st BMW 850CSI plus en gammal Volga. Min bil Länk |
|
|
Grymt häftigt, en sådan hade man varit ensam om. Undrar vad premien hade blivit! Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
| Den är fantastisk och vacker. Bör väl tilläggas att det inte lär vara en M6 utan en 645 alt 650. | |
|
Forry: Nu blev jag blev lite avis på dig som kan ryska. Håller dock på att lära mig tjeckiska. Sedan skulle jag kunna tänka mig ett snarlikt fordon baserat på Alpina B6, med en välspecad Alpinainredning :) /Fredrik |
|
|
Forry: Nu blev jag blev lite avis på dig som kan ryska. Håller dock på att lära mig tjeckiska. Sedan skulle jag kunna tänka mig ett snarlikt fordon baserat på Alpina B6, med en välspecad Alpinainredning :) /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.