|
|
|
|---|---|
| Tänkte ge mig på och montera baslåda i min touring! har sett tips gällande sedan men inte touring!är någon som vet ett bra sätt att kopla in steg och en bas? | |
|
Hej! Det är ingen skillnad. Lättast är att ta högnivå från bakhögtalare och sedan dra med in i hög-till-lågnivå-omvandlare och sedan vidare till steget. Finns rätt mycket att läsa om det om Du söker. Carl |
|
| Kan rommendera annars att dra kablar från stereo facket under handsfacket sen bara peta inunder listorna. kablen syns inte någon stans. | |
| carl 123. vet att jag kan dra det från bakhögtalarna. det är inget alternativ frekvensen till basen blir svagare! går det att koppla i orginal stereon eller direkt i befintliga steget? | |
| Svagare frekvens? Vad menar du? Många andra här har kopplat så med bra resultat så det borde även fungera för dig , du måste ha ett separat steg till basen. | |
| hewi ger inte det mindre efekt till bakhögtalarna då? vet du vilka kablar jag ska koppla in mig på? eller måste jag gå in i kretskortet? såg att du gjort det! vad är enklast? har touring. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.