AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.146

Äntligen leverans 335i E90

ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
Hej Bmw vänner! Så fick jag äntligen min 335i,Hämtade ut den i helgen! Jag var ju inne på att köpa 335d,Men valde till slut 335i ångrar mig inte ,Vilken underbar bil,Ska bli kul när man kört 200 mil så man kan fresta den lite,Men man behöver inte trycka så mycket på gaspedalen för att känna att det är duktigt med tryck i den Härligt vrid redan från början,Känns starkare än min m3 e46,Men det är klart att turbosarna hjälper till! Bilen är Le mansblå met.Comfortp,Msportp,invidualtonade rutor,18" fälgar 193mStjärneker,förvaringsp,Larm,Bixenonljus mm.
Gemini__
Härligt, grattis till nyförvärvet! Upp med lite bilder också =)

Mvh:
Thomas
ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
Tack Thomas ! Har ej någon kamera än!Men ska inhandlas snart.Har du din m5a avställd på vintern eller kör du med pärlan,Själv ställer jag ej av 335an men kör bara när det är hyfsat väder ,Längtar efter våren ,Vi ses kanske till sommaren då jag brukar åka till kinnekulle mm.
Gemini__
Har den självklart avställd =) Ja, vi kanske cs på Kinnekulle.

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Grattis till en underbar bil (motor iaf ;-))..

*håll till höger, eller gasa* Länk
Buspelle
Grattis! Och en snygg färg också. Hade den på min senaste M5a, så det fick bli safirsvart för mig, men annars är Le mans klockren på E90.
ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
Tack ska ni ha Bmw vänner! När fick du din 335a buspelle och vad har du för utrustning på din pärla,Har du din påställd eller
Buspelle
ubbe.j: Fick min i slutet av oktober. Har comfort o dynamicpkt, navi, BT, svart skinn, alulister, shadowline, antracit innertak, förvaringspkt, 18", elstolar, larm, xenon och vad det nu kan vara mer. Är extremt nöjd med bilen. Körde M5 E39 tidigare och 335an är en värdig efterträdare. kör självklart bilen året runt. Bilar är ju till för att användas!
ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
Buspelle! Jag undrar du som haft en m5e39,Hur är dessa att jämföra prestandamässigt, Enligt tester jag sett på 335i bör dom vara ganska jämnbördiga,Bästa test på 335i 0-100 5,0 sek 0-200 18,5 sek ! m.v.h Ubbe
Buspelle
ubbe.j: har ärligt talat inte haft tillfälle att prova på riktigt ännu; bilen har varit under inkörning och går på dubbade vintersulor för tillfället. Det är dock ingen tvekan om att 335an går otroligt bra och alla tester antyder ju också det. Själv skulle jag nog ändå gissa att M5an är strået vassare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.