|
|
|
|---|---|
|
Har tagit tag i mitt liv och införhandlat en schysst handsfree anläggning från tyskland. Nu undrar jag hur komplicerat det är att komma åt under instrumentbrädan för att koppla mot stereo etc. Gissar att paneler vid passagerarens sida ex.vis bör tas bort och då jag inte vill slita sönder nåt clip eller ännu viktigare är jag ute efter nån form av anvisning på hur man tar ner sådana detaljer. Har letat på nätet men utan större framgång. /Mvh Zhivago | |
| Gha, verkligen ingen som har lite erfarenhet av inredningen fram i en e34? Nåja, det löser sig nog ändå =) | |
| Zhivago: När jag skulle köpa en skidpåse till baksätet så ficka jag en komplett utskrift på hur man skulle göra. Denna utskrift togs från någon form av databas med PDF filer som mekanikerna verkar har tillgång till. Utskriften var mycket detaljerad så jag kan tänka mig att du kan fråga efter en sådan om det finns till din HF-satts. | |
| Ah, tack för tipset. Kan bli svårt då det inte är BMW original handsfree men det kan vara värt att pröva och se om dom har nåt sånt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.