|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har ett par fälgar som jag kan använda 275/35 R18. Jag undrar om det är möjligt att på något sätt få dom att passa på min 323Ci M -98 (E36). Skulle vara riktigt fett att sätta på sådana fäljar!!! Har läst lite om valsning skulle det göra så att det skulle kunna passa??? | |
|
Är det möjlit på något sätt eller ska jag bara lägga ner det... Skulle vara helt otroligt fett om det gick!!! |
|
|
Här är en 275/35-19 på en Compact Länk 275/35-17 Länk 275/30-19 Länk Det borde nog fungera med valsning (inte 100% på det dock) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
ok jag hoppas verkligen på det... var riktigt fett på dom länkarna som du la ut. kanske min bil kan bli lika fet HOPPAS HOPPAS |
|
|
skiljer ju 1cm på 265 och det går men syns ingen skillnad.. |
|
|
Med riktigt fett går det säkert... ;) Varför så brett? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
jag kan "typ" få dom fälgarna, dom har suttit på en M5:a nästan nya fälgar o däck. Men det är inte några M5 orginal fälgar utan några fälgar av samma dimension. Har tydligen kostat 80 000:- enligt den förra ägaren som har ägt M5:an. Fram 245/40 R18 Bak 275/35 R18 Så varför inte? Ska kolla med mhstyling ock stylabilen vad det kan kosta att valsa den. |
|
|
Du vet att det är inte är samma inpressning på fälgar för 5-serien och 3-serien? Fälgar från en 5:a kommer att bredda för mycket utåt på en 3:a. // Erik |
|
| de kommer inte funka mannen bara s att du vet de jobbar me däck så jag vet | |
| Om du svarvar av fälgen till rätt ET så kan det fungera. Finns väl antagligen firmor som klara av att göra det, men jag vet inga namn. | |
| Fel ET ju, du kommer få modifiera fälgarna. | |
| Jag är lite tveksam till att compacten i första länken är körbar, såvida inte framvagnen är stum. | |
|
Ok tack då!!! Men då vet man det blir till att köpa ett andra fälgar då... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.