AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.157

Är detta äkta E34 M-technic backspegel?

Ve
47
Verno
530iAM Touring -03
Länk

Ytterligare en fråga för att ta reda på vad som är original på bilen.

Satt inte på från fabrik men om det är orignal tillbehör så borde jag juh kunna behålla dom med gott samvete.

/Björn

Ja jag tycker det ser så ut! (Orkar inte gå ner i garaget för att jämföra med mina men jag är rätt säker på att dina speglar är original-identiska iaf!)
Gemini__
Ser äkta ut. Leta efter BMW-loggan så är du på den säkra sidan =)

Mvh:
Thomas
Ve
47
Verno
530iAM Touring -03
Okska leta efter den imorgon.

Tack för svaren!

/Björn
Fast för o hitta BMW-loggan måste man ju demontera speglarna (sitter på " fästplattans" insida)
Står det inte i underkant av spegeln? Är nästan hundra på att jag har nån stämpel där... lite väl mycket jobb å demontera hela backspegeln.

men jag är inte hundra...
Ve
47
Verno
530iAM Touring -03
Nja det blir nog ingen demontering.

Men det känns som jag kan anta att det är original.
Gemini__
Jajustja, sitter lite otympligt till. Ja, vi/du får helt enkelt anta att de är äkta =) De flesta kopior jag har sett syns direkt att att de är just kopior.

Mvh:
Thomas
Ve
47
Verno
530iAM Touring -03
Då blir det nästa grej då... originalstereo. Det verkar vara hårdvaluta vad jag har förstått?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Inte alls jobbigt att demontera spegeln. Bara att slita ner dörrsidan och lossa bulten. Sedan har man speglen i handen.

//Schnitzer

Gemini__
En liknande stereo som satt i från fabrik ska inte vara några större problem att få tag i. Kika med jämna mellanrum på "ebay.de" så har du stor möjlighet att få tag i en tidsenlig stereo.

Mvh:
Thomas
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Verno:
Finns oftast nästan nya t.o.m.
Jag hittade min stereo där, helt ny med skyddsplast o allt. Den är för årsmodell -92 t.o.m. -95.

M V H
Stephan

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.