|
|
|
|---|---|
| Skulle behöva lite hjälp med fälgar till min e46 touring. Den har komfortpaket så den är inte sänkt. Har ångest... Hur skulle det se ut med 225-40-18 eller 225-45-17? kommer bilen set ut som en suv? Vad ska ja ha för att det ska ok ut, utan en sänkning??? | |
| tack för alla svar... kom igen nu | |
|
Lite olika förslag. 18 tum ser väldigt OK ut, är du orolig för att det skall ta i så räcker det med 225/40-18 runtom, även om du får på 255 bak utan problem CSL fälgarna kanske? 8,5x18 med 225/40-18 däck Länk Länk Länk Länk Länk ASA Ar1 Länk Breyton Spirit Länk M135 originalfälgar med 255/30-18 bak Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Jag tycker du ska gå på 18" CSL. Jag hade 18" M135 fälgar på min förra e46, inte sportpaket så den var inte sänkt. Det såg inte ut som en gokart men man kunde leva med det. Helt OK. Mvh. |
|
| jimmye! Har du någon bild? | |
| RAZVAN! Första bilden med M135 fälgarna, bilen såg inte sänkt ut. Vet inte om ja kommer må bra om ja slänger på schyssta fälgar och bilen inte ser ok ut. Tyckte den såg lite för hög ut. Med en liten unge i bilen så är en sänkning inte intresant... | |
|
Är på jobbet nu men ska se om jag har någon bild när jag kommer hem. Vet dock ej hur bra man ser på bild. Måste nog beskådas i verkligheten. Men som sagt, när jag kommer hem. Mvh. |
|
pg_ice |
kolla längre ner på sidan. Länk OZ Classe. sitter som gjutna :) svettigt pris dock. annars har jag själv 19" BBS Challenge. dom passar skitbra till alla BMW modeller |
| jag hade 19" Ac Schnitzer splitfälgar på min 318 E46, och jag sänkte inte, tyckte de såg bra ut ändå(även om de blivit snyggare med sänk).. vet dock inte hur man lägger upp bilder.. nån som kan hjälpa? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.