|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet vad man ska ha för däck dimension till 19 tum csl fälgar??? och om bultarna från 18 tum m3 evolution passar till 19 tum csl fälgarna ??? | |
|
Hej 235/35 R19 fram och 265/30 R19 bak ifall jag inte är helt ute och cyklar. Bultarna skall passa ja. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
tack så mkt låter ganska bra! du kommer du ihåg att du gav mig förslag på csl fälgarna för 18500?? ja hitta dom helt nya i kartong orginal csl för 14000? ;) |
|
|
Davve_z Det glädjer mig :), priset är väldigt bra. Är det 8,5x19 fram? Jag önskar att jag kunde konkurrera med alla priser och fortfarande tjäna en slant på detta, men tyvärr så går det inte :( Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
japp 8,5 fram o 9,5 back!! förstår dig!! =) |
|
| när vi ändå är i farten bra märke på gummi till csl fälgarna? | |
|
Till CSLn rekommenderas Michelin Pilot Sport Cup 235/35 ZR 19 samt 265/30 ZR 19 Dessa är ifs rätt dyra :( Annars är det väl upp till var och en. Vet några som kör på vanliga Michelin, andra som kör på Dunlop SP9000. Beror lite på vilket märke man "gillar" Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Razvan säljer du pilot sport cup-däcken? Jag ska köpa sådana till sommaren och är intresserad ifall du har dessa. Jag vill ha 18" 265 | |
|
ryk 330xi Jag kan kolla ifall jag kan ordna dessa i 18 tum. Vilken storlek är det som är intressant? Vet du ungefär vad dessa kostar i Sverige, så att jag kan jfr priset? Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan Det ska vara 265 breda och blir det 35 eller 40 profil då? Priset jag hörde på gelleråsen i höstas var 12000:- för fyra stycken. Jag har själv inte kollat upp priset så om det varierar åt något håll kan jag inte svära på. |
|
|
Davve_z: Får man fråga var du hittade fälgar till så bra pris? Jag är eventuellt intresserad av 4st framfälgar till min GT. Mvh Markuz |
|
|
12000 låter billigt för cup däck 265/35-18" som meddlem i PCS/PCSR som har bra avtal med Michelin betalar man ca 3900kr st för 265/35. Cupdäcken kan bara köpas genom Däckproffsen i Växjö. Ett bra alternativ är Dunlop Direzza som vi köper larvigt billigt genom BMWCS/BMWSC. Jag har för mej jag gav ca 6000 + moms för en uppsättning 235/40 + 265/35-18" och dom funkar kanon, kör på medium som är lite väl mjuka.. mvh evers |
|
|
evers Okey. som jag sa var det bara ett pris jag hörde på banan utan att ha kollat upp något själv. Som alltid brukar det ju kunna skifta en del från verkligheten vare sig det är varvtider eller priser ;-) |
|
|
Davve_z: Nå, vill du svara på min fråga? Mvh Markuz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.