AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.450

GT vinge e36

vilken e skilnad mellan GT vinge som e falsk och orginal GT vinge !! e det problem i passande eller skit sama !!!
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
HEj. Mitt första svar skulle bli att BMW orginaldelar alltid håller bästa passform på en BMW.. Ett korrekt svar kan inte ges utan att veta vilket märke det handlar om. Förutsätt att GT orginalvingen passar bäst. Behöver nödvändigtvis inte va några problem med kopior hller!

///M-Power
När du älskar att köra
ok, tack , men vet du var liger pris på GT dubbel vinge!!! begagnad eller nya !!!
ha
734
haack
X3 30d -18

från 1 tusing till 3 tusen ungefär enligt de annonser ja har sett...detta gäller då originaldelar.

mvh

ok
ok. men jag har hitta lite vingar eller GT dubbla vingar på eby.se för 400-600 sek + frakt!! men hur sekert e eby.se"""" kan de blåsa dig för pengar och bara blåsa !!!
eller kan ni skaffa kanske GT dubbla vingar för bra pris!!

FRÅGA TLL ALLA!!!!
Ro
66
Robert Thorsson
M5 2002 Chiarettoröd
en ny original gt vinge kostar 9800 kr
Ro
66
Robert Thorsson
M5 2002 Chiarettoröd
en ny original gt vinge kostar 9800 kr
finns det skilnad i GT dubbel vinge för coupe och sedan!!! jag har hitta en på ebay i kolfiber , men det stor inte om det e föe coupe eller sedan!!! det stoar att det e för alla e36 moddelar!!

Länk
To
242
ToTTeN
E36 M50B25 Turbo + Fullbur
E36 M50B25 Utställning

E46 320D + biltransport
jag köppte en orginal m3gt vinge som satt på en sedan.. passar 100%igt på min coupe

Länk

Bild där
men finns det skilnad eller inte för coupe och sedan!!!

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.