|
|
|
|---|---|
|
Ska fixa sänkfjädrar till min 318is -90. Så jag tänkte om ni som har en sänkt e30 kan länka lite bilder och skriva vad ni har för sänkfjädrar så man kan se någorlunda. Gasar tills det rasar | |
|
Hej Min 318is har jag sänkt med H&R 35/15 fjädrar. Jag tycker de e ganska lagom. Länk |
|
|
Jo de såg bra ut, det är 16" fälgar du har på va? Gasar tills det rasar |
|
|
Här finns några bilder på mitt lik. Länk Sänkningen är okänd, däcken på bilderna är 205/50-15, som är ca 3cm lägre än orginal hjulen. Tänk på att det är skillnad mellan låga bilar och bilar med stora hjul. Själv har jag 7 cm mellan oljetråget o marken, lägre går knapt att ha om vill använda bilen normalt. |
|
|
Min bil 17". tror det är 30 fram o 20 bak Länk |
|
|
japp, jag har 16". Men jag tror de kan bli 17" till våren. :) /Simon |
|
|
jag har sänk-satts 60/40 på min och 16" fälgar me 215/50/16 fram och 225/50/16 bak och de går skit bra sålänge de inte sitter 3st bak för då tar de precis i vid innerskärmen för att däcken e så bre men de får ja tåla, vill inte ha "cykelhjul" :P. ska he på antingen 16" borbetfälgar eller nå andra 17"fälgar i sommar efter motorn e byggd å helt klar... Länk |
|
| eller så ska ja bara byta till 40 eller 45 profil | |
|
Jag sänkte min e30 från 88 igår kväll, hade en 60/40 fjädersats liggandes från min förra men den jag har nu har m chassie så den var redan sänk ca 20-30mm runtom, så ja skruvade dit 60 fram å lät de vara 30 bak å de blev jävligt bra tycker jag, den ser inte alls så nerlassad ut om dom kan bli å göra med 40 fjädrar bak, så jag blev mkt nöjd.. å de blev en enorm skillnad i vägghållning :D ska lägga upp lite bilder på den så fort ja klämt på sommarringarna som ja håller på å lacka om :P the one and only.. BMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.