AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
351

Dags för nytt ljud?

jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Upp kl 5 på morgonen för att hinna till Köping till kl 07.00 Detta för att få ett rostfritt avgasrör byggt till M6:an. Det ska bli intressant att se hur det låter och vad det gör för verkan på bilen när man kör hemmåt. (Kan man se hur det låter?) I alla fall så kommer det bli en rolig dag och förhoppningsvis en trevlig resa hemmmåt.

Skönt att det är vår så man kan köra bil igen.
Då kanske man ska ta en promenad ner till FERRITA o titta lite på din bil...... Kimpa i Köping......

ha
112
hape
850 E-31
540 E-39
Helt klart värt en promenad. Förmodligen Sveriges finaste M6:a
BMW E39
Hur blev ljudet jxp?
Återkom när du vet...:)
jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Helt okej, rappare på låga varv. Lite goare ljud på tomgång än orginalsystemet. Och ett ylande vid 6000 rpm som nästan är värd hela utgiften.

Alla kineser och japaner kan inte ha fel RIS & Nudlar ÄR GOTT. Jag får hålla med hela månaden ut.
ha
112
hape
850 E-31
540 E-39
Då blir ingen burgare idag då.
ha
112
hape
850 E-31
540 E-39
Vi tar om det där. Du skulle ju bjuda mig på Mc donalds i dag, sedan skulle vi ju leka i bollhavet, blir det inget med det nu?
jx
246
jxp
BMW 535 iA xdrive -13
Mercedes B biogas -10
Dodge Viper-94
Klart det blev av. Alltid samma dag och plats vintertid. Jag såg dig allt, men visste inte att det var min tur att bjuda. Jag fixar det till premiären på åsen

Sommartid onsdagar på racerbanan. Onsdag V.18 startar tidsträningarna.

Dyk upp då så bjuder jag på fika. Bilen borde vara klar då också eftersom det är BMW träff på lördagen.

hare gött.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.