|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som är intresserad av att ställa sina bilar i en samling? Och om det är många som ska dit först å främst? Ska det vara på det viset?! | |
|
Kommer....=) /NoFear |
|
Peter |
hello.. vad är det för träff?? var hittar man mer information? låter ju som om det kunde bli sköj.. mvh PETER |
|
Tjena. Ställer upp. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
När? [ www.tocnet.nu ] |
|
|
Emmaboda är den 18 Maj! Alltså samma tid som när det är "en dag på strippen" där! Tänkte att det kunde vara roligt att ha en liten samling udda bilar där... Peter: Kolla i Bilsport där står det info om det. Ska det vara på det viset?! |
|
|
Vi är två till som kommer men vi har ju inte M/Alpina/Schnitzer eller nåt liknande utan en 530iA och en 325. Det kanske är ok ändå. Kan ju vara kul och se era bilar. :-) BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
|
Det är bara att komma, roligare ju mer bilar som finns där tycker jag... Ska det vara på det viset?! |
|
|
Förhoppningsvis så kommer det att komma en turbokonverterad E30 här i från min stad med ned till Emmaboda... Den kommer att flytta på sig duktigt om han får ihop grejerna tills dess... Ska det vara på det viset?! |
|
|
Jag kommer!! Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! |
|
| Jag kommer om det ordnar sej med sovplats, vilket jag tror att det gör. Inte så sugen på att åka 120mil t&r på en och samma dag. | |
|
Kul!Jag kommer garanterat!Bor ca:8 km från platsen och har två BMW så det ska mycket till för att jag inte dycker upp.Ska folk få se era bilar så bör ni nog vara tidiga så att ni kan parkera inne på området och inte på åkern som ligger strax utanför banan som alla andra vanliga bilar får ställa sen. Mvh Ricke |
|
|
Näe jag vet... Jag funderar på att åka ned på fredagen å sova nånstans så man slipper åka så tidigt! Ska det vara på det viset?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.