|
|
|
|---|---|
|
Nån som sett den här? tycker att det va rätt så imponerande! ///Bimmarkomanen | |
|
Javisst den är riktigt grym. Va väl den som senare blev stålgrå (slipad) och då oxå va med i Motorjournalen? Har sett den live på Vallåkra för två år sedan och den är grym. Mvh Jimmy |
|
|
Rätt giftig "325'a" =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
jasså så du har sett den live jimmyboy?? Va roligt, fick du möjlighet att höra motorljudet med lr? verkar låta väääldigt speciellt. :)) ///Bimmarkomanen |
|
|
Bimmer330Ci : Ja om det är den som stylingkompaniet hade med i Motorjournalen så har jag sett den live. Grymt ljud, lät mer som ett stridsplan än en bil!!! Han stod utställd precis mittemot oss. |
|
| Han har även vart och kört på mantorp! är verkligen speciellt ljud i den... | |
|
Låter inte som en bil... låter som en blandning av VW VR6, brandbilssiren och någon vattenpump... Finns denna bil kvar i någon form? |
|
|
hääär var ju tråden..tänkte var tog den vägen heh..visste inte att den bilen var så känd. där ser man, skenet kan bedra ibland ;) tyckte det var skoj att nån har gjort nåt så extremt med en e46a..inte nåt man ser varje dag precis. Nån som vet effekten på kärran. vad jag så så var det väl en m motor i den? ///Bimmarkomanen |
|
|
Såg ska det stå i sista meningen. ///Bimmarkomanen |
|
Lars Jakobsson |
Tyckte det mest lät som en stadsbuss :( |
|
Låter verkligen som en gasdriven stadsbuss. Vad är det för typ av kompressor som låter så? |
|
| Den gnäller lika mycke som Chewbacca i StarWars! | |
| Min nya truck låter precis så | |
|
Men jag tror ändå inte att din truck drar den ;)) hehehe ///Bimmarkomanen |
|
| Kompressorn är av typen "lysholm skruv"... | |
| Länk | |
| Kanske inte i starten =) Sen jävlar | |
|
Matte det var en mycket intressant länk! ///Bimmarkomanen |
|
|
jo den har man sett bla på Båberg när det begav sig där :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.