AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
6.784

Hur kan man få digital tv i bilen?

Sida 2 av 2
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Precis installerat Lears (original) hybridbox i min E38, fungerar kanon. Plug & play!

Mvh. Patric, BMWCS #4598
xm
136
xman77
BMW 530d -05
PJ vad kostade den och vart köpte du den?

X-MaN
Hej!

Jag har inte varit här på ett tag nu...
Tyvärr har jag inget svar på din fråga larsmse men kanske du har kommit på något annat nu, har själv inte hunnit testa att installera någon box ännu.

Angående original hybridbox så landar man väl på ca. 600 € och hittar dessa på ebay t.ex: Länk

Lycka till!

Mvh Ubbe
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

En sådan köpte jag förra året för 666 Euro..riktigt nöjd med den....tror att det var av samma handlare oxå:)
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Säljare menar jag:)
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Hej X-MaN,

För 440€ på Ebay

Mvh. Patric, BMWCS #4598
xm
136
xman77
BMW 530d -05
hur fungerar detta igentliten med digitalmotagare?

JAg jag köper en sådan där hybridbox på ebay för ca 600euro, får jag då in alla gratis kanaler som 1 2 4 6 och så vidare då eller?
Om jag sen vill ha lite mer typ canal + och så och har en kort hemma på boxer´n kan jag då stopp in det någonstans elelr bygga in en boxer eller?

all info är välkommen..

Tackar

/X-MaN
Dr
2.410
Dr Tinnitus
02 tii
740iL -99
Med en hybridbox från BMW, alltså en analog/digital, så får man inn alla gratiskanaler som det finns sändare/sändning på med stark nog signal i aktuellt område.

Vill du kolla på TV kl. 00:00 med kort, så får man nog trixa en del, men då är inte jag rätt man att fråga.

Men det hade ju varit fränt om man hade kunnat koppla in en kortläsare i serie före TV-boxen som låser upp betalkanalerna.

Dr Tinnitus

Min bil
Länk
xm
136
xman77
BMW 530d -05
yah.,. jag har för mej att jag har läst här omnågon som byggt in en sagam boxer i sin bil, vet ej om det var kortläsare i den men visst fan vore det nice att kunan ta ett tvilingkort och se alla kanaler i bilen.

någon vet något om detta?

/X-MaN
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.