|
|
|
|---|---|
| tja!! köpte en bmw i natt av en kompis som bara går på 4-5 cylindrar, har lite svårt att avgöra. iaf, vipparmarna är hela, kollade det i förrgår. vad kan det då va som är fel, min personliga fel idé är att ringarna har gett sig, för jag har dålig komp på nån cyl. jag vet inte. tänkte höra med er som har skruvat bmw sen barnsben:P tacksam för bra svar! | |
|
kolla kontaktstycket till spridarna på kabelhärvad den sitter under insuget. den brukar ärga. då kan man tappa nån/nåra cylindrar |
|
|
svårt att komma åt?? är det en stor kontakt? |
|
| var ute idag och åkte!! tror det är motor ras, den blåryker som fan:P vet inte riktigt vad det är som har gett sig, men får riva toppen och kolla vad det kan va som är dåligt! | |
| bäst så | |
| nån som har nått annat bra förslag? nån måste ju veta nått som är vettigt att veta! ska skruva imorgon! så jag skulle behöva lite tips kanske? om hur man lättast släpper på toppen och så vidare!! | |
| har nu hittat felet! stort hål i en kolv! så det blir byte av kolv, stake och topp!! | |
| jag har om du vill köpa.. | |
| okej, vad ska du ha för toppen då? | |
| 1000 ? | |
| de e ny skysterade ventiler å de på den me.. | |
| nja, justera ventiler kostar ju inget, och det kan jag göra själv, så det ger mej inte så mycke faktist! men hur är den i vipparmar och sånt? vart finns toppen? | |
| dom e fina.. den finns i sthlm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.