|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet något om sänkningssatserna dom sälger på Länk ? märket G&M, Supersport... (billigt till M3 e36) Är det epa att bara byta fjädrarna?? (25 mmsänkning) ?? ..M | |
|
Skulle aldrig byta bara fjädrarna på en M3, du kan bara göra det sämre än original på det sättet. Enda som är värdigt är en coiloversats från t.ex. KW, Weitech (görs på samma fabrik), bilstein osv... Sök på Gewindefahrwerke +thalhofer så hittar du en tysk sida. Mr: Thalhofer är mycket bra att ha och göra med, beställde min coilovers av honom och sparade ca 40%... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Hej. Jag håller inte med. Det går alldeles utmärkt att byta fjädrarna på bilen. Jag gjorde det på min bil och körde bana med den utan några problem. Men visst är coilovers att föredra om du har en peng över. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Körde åxå med bara sänkfjädrar 50/15 k.a.w., på min ga m3a och org dämpare, funka kanon! Blev grymt mkt bättre väghållning än orginal! |
|
markus00 |
Jag hade hellre försökt hitta fjädrar från H&R. Kanske blir nån hundralapp extra men tror det är värt det. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.