|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Hur kan man se om det är orginal fälgar man har eller bara kopior? någon som vet? | |
| På insidan av fälgens kant står alltid tillverkarens namn instansat i aluminiumet. | |
| Tackar | |
| Men denna instansning måste ju vara busenkel att kopiera, är ju bara att stansa in vilken text som helst. Kan man tillverka fälgar så kan man stansa text. ...tyvärr.... | |
| Det står alltid ett visst serienummer på fälgarna...kolla upp serienummret och ring till bmw...För säkerhets skull om du vill vara helt säker på att det är äkta! | |
|
Nattugglan Jag tror inte företaget som tillverkar kopior stansar in BMWs nummer samt stämpel. Varför riskera en stämning på x miljoner Euro? Jag menar företaget kan ändå inte sälja dessa som äkta eller? |
|
|
Tjo! Jag kollade på mina AC Schnitzer fälgar och det var instansade nummer i ekrarna plus texten "germany". Kan detta vara lika med orginal? |
|
|
Hej! tänkte kompletera med ett kort på baksidan av fälgen. Jag vet dom inte vad markeringarna betyder. Hoppas verkligen ngn av er vet hur det ligger till. www.bandlost.se/falg.JPG |
|
|
Jag tror du har en fälg som heter Alutec M, dessa är rätt lika ACS fälgarna Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Det står Alutec på dina fälgar ung. klockan 12 på bilden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.