|
|
|
|---|---|
|
Det här är lite speciellt fall, Så jag undrar om någon lite mer insatt kan rådge mig lite om just den här bilen.. Och den är inte salu nu. Det som gör det lite speciellt är att bilen har gått 34000mil Bilen i fråga är en 528i touring 97a. Jag vill sälja den ganska så enkelt.. när jag väl säljer den i vår. Gärna inom en vecka då. Bilen har ju rullat så långt, att det är nog svårt att få någon att tro på att den är i äckligt bra skick. Sanningen är att min kollegas 12000mil inte håller måttet skick mässigt. Den är otroligt fräsh.. väcker nästan misstänksamhet. Därför vill jag inte gebort bilen för sina mil.. vilket även ni som läser blir skeptiska till kan jag tänka mig. Men vad är rätt pris ? skälet till milen är att den pendlat mellan italien/sverige. Enda som är icke orginal är Angel Eyes strålkastarna. Någon som har lite kännsla för sånt här kan gärna säga sin åsikt.. Färg/utsende/skick överensstämmer perfeckt med det här exemplet Länk Tolka inte det här som en annons, vill enbart ha hjälp av folk som är kunninga inom området. Mvh/Sebastian | |
|
Hmmm...men miltalet kan man ju ALDRIG frångå.. Jag hade iallafall inte betalt mer än 25-35000!!! Sen kvittar nästan skicket...den är ju trots allt snart 10 år gammal...men lycka till, du kanske får mer |
|
|
Okej.. mitt mål var 40 tusen när det är dags för det.. Men hur många är det inte på blocket som skriver "otroligt" skick bla bla bla. När man menar det på allvar köper ingen det. Det känns som att den som ska ha den måste komma och titta innan dom dömmer den. Inte lätt som en plätt.. men då är den såld! Mvh/Sebastian |
|
|
Håller med "Frassemannen". Tror det blir svårt att få 40KSEK. Men testa. För 30-35 kan jag vara intresserad själv. Maila på simon_en@hotmail.com om du är intresserad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.