|
|
|
|---|---|
|
Förra veckan när jag var och tvättade bilen upptäckte jag en massa små fläckar under lacken på förardörren. Lite svårt att beskriva men ser ungefär ut som "appelsinskal". Besökte en lakerare dan efter och han sa att det nog var fukt under lacken som har trängt fram. Har bokat tid för omlakering av hela dörren till veckan och då ska de även fixa lite rost som har börjat komma krypande. Till min förvåning så skulle jag visa detta för en polare idag och då var alla fläckar borta.... Bilen har då stått ute i -15 i ca en vecka. Vad göra, ska jag lacka om dörren ändå (4000 kr) eller ska jag skita i det och bara låta dom fixa rosten? Någon mer som har varit med om detta? MVH Rickard | |
| Alltså för 4000kr ska du inte lacka om någon dörr, jag lackar själv bilar så jag vet vad det är för tid och materialåtgång på en dörr, å det ska då verkligen inte komma upp i 4000kr. Kolla runt med fler lackfirmor. | |
|
Var kanske lite otydlig där, de har även lackat bakluckan. Bara dörren blen 2500 tror jag. |
|
|
Oki ;) Då blev lite bättre och närmare verkligenheten.. //Varför köra något annat märke när det finns BMW?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.