|
|
|
|---|---|
|
Tjena!! Vad gillar du mest med din 8-serie?? Prestandan, linjerna eller kanske inredningen??? MvH /// #FREDRIK# -.... (Vill se en ny 8-serie bil i framtiden med ett brutalt utseende och prestanda)!!!!! (((#M-POWER#))) | |
|
gillar att glida med alla rutor nere med öppen taklucka den käns nästan som en cabbe! blir öppen på sidorna pga att det inte fins någon b stolpe, men trötnar man på att glida så vevarman upp hittar en lämplig väg och intar warpspeed bilen har nästan allt man kan begära för en rimlig summa pengar!! eller?? |
|
|
Den är ju så grymt fet !Ska sätta på 18 tummare nu och det kommer att bli brutalt .Skulle vilja ha fram mera muller från den men det är väll svin dyrt att köpa sportsytem till en sån man kanske kan gör nått eget,,,,,, mvhpaul |
|
|
ny 8 mod? inte lönt! går ej att övertäffa den gamla!! till det den var byggd för att äta mil. mvh Stefan |
|
|
Sen jag köpte bilen så önskar jag att föräldrarna kunde bo ytterligare 10-20 mil från mig, för det är ett sant nöje att köra dit nu. Det speciella ljudet från startmotorn och sedan när motorn hoppar igång slår det mesta. Känslan av att göra kickdown i sportläget på en 90 väg och köra om 3 bilar på rad i en 2 tons kryssare är skön den också. Sen är ju modellen så otroligt snygg också. |
|
| Kombinationen komfort, väghållning och prestandan är svårslagen, sen att den är snygg och bra kvalite gör ju inte saken sämre ! | |
|
komforten och inredningen är någ det bästa med 8serien. |
|
| Tycker nog designen är det bästa, både exteriört och interiört. Väghållning och prestanda borde förbättras :-) | |
|
Att det alltid finns något att pilla med oavsett hur mycket man byter:) Rallyfinnen: Riv fjädrar/dämpare och byt mot H/R-Bilstein Sprint, Renovera framoch bakvagn komplett, på med Powerflex runtom och sen har du väghållning som heter duga iaf! Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.